MRoderick Skrevet January 31, 2006 Rapporter Skrevet January 31, 2006 Halløjtaler! Jeg skal have mig et nyt usb headset, da det andet skal til service, og jeg er fuldstændigt afhængig af pålidelig (og gratis) kommunikation. P.t. har jeg et Plantronics DSP-500, med fænomenal lyd. Desværre skal det til en ombytning, så nu SKAL jeg have et mere. Zennheiser er også fint. Er her nogen der kender et par gode velassorterede computer butikker i Malmø? Helst i centrum, men jeg tager gerne bussen. /Morgan
Gio Besvaret January 31, 2006 Rapporter Besvaret January 31, 2006 Halløjtaler! Jeg skal have mig et nyt usb headset, da det andet skal til service, og jeg er fuldstændigt afhængig af pålidelig (og gratis) kommunikation. P.t. har jeg et Plantronics DSP-500, med fænomenal lyd. Desværre skal det til en ombytning, så nu SKAL jeg have et mere. Zennheiser er også fint. Er her nogen der kender et par gode velassorterede computer butikker i Malmø? Helst i centrum, men jeg tager gerne bussen. /MorganSørme om ikke søgefunktionen ga´ den gazz igen... ;) http://www.sunddebat.com/debat/showthread.php?t=1396&highlight=pc-butikker
MRoderick Besvaret February 1, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 1, 2006 Tak Gio! Ja, når man bruger søgefunktionen med de "rigtige" søgeord, finder den jo en hel masse :P
Gio Besvaret February 1, 2006 Rapporter Besvaret February 1, 2006 Tak Gio! Ja, når man bruger søgefunktionen med de "rigtige" søgeord, finder den jo en hel masse :PPræcis...jeg skulle også bare drille lidt
Recommended Posts