Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Er der nogen der har adressen og tlf. nummer liggende til det sted , hvor man sender et papir ind en gang om året(københavn), hvor man skriver man stadig betaler skat i DK, for at fornye sit gule pap sygesikringskort??? håber nogen kan hjælpe :D smil fra Christina

Besvaret
Er der nogen der har adressen og tlf. nummer liggende til det sted ' date=' hvor man sender et papir ind en gang om året(københavn), hvor man skriver man stadig betaler skat i DK, for at fornye sit gule pap sygesikringskort???[/quote']Det er såmænd din fraflytnings-kommune der skal ha´ dette. Så det er bare at slå adressen op på dem, hvis du ellers kan huske hvor du boede henne før ;) I mit tilfælde er det "Social Service" på Frederiksberg Rådhus der skal hilses i ny og næ. http://www.frederiksberg.dk/Borgerservice/Sociale%20forhold/Social%20service.aspx
Besvaret

Tak Gio.....Blev henvist til folkeregistret og tjaaa, deres dejlige svar var at. Næhhhh Nej........ jeg er studerende og får SU i Danmark dvs. jeg er ligepludeslig ikke berettiget til at noget som helst, fordi som SU modtager betaler man ikke ATP. Så jeg kan kigge langt efter et ny pap kort :( - Christina

Besvaret
Tak Gio.....Blev henvist til folkeregistret og tjaaa, deres dejlige svar var at. Næhhhh Nej........ jeg er studerende og får SU i Danmark dvs. jeg er ligepludeslig ikke berettiget til at noget som helst, fordi som SU modtager betaler man ikke ATP. Så jeg kan kigge langt efter et ny pap kort :(
Nå ja...klassikeren om Studenten & ATP-spøgelset. Dén er jo også diskuteret en del herinde tidligere. Studerede du da i flyttede? Hvis ja...how the hulen fik du så kortet dengang?
Besvaret
Studerede du da i flyttede? Hvis ja...how the hulen fik du så kortet dengang?
Ja det undre også mig......Men men jeg finder nok en løsning tak igen ;) smil fra Christina
Besvaret

Havde mit første pap kort i 2½ år uden at fornye det fordi jeg ikke vidste det. Ikke en eneste så at det var overskredet dato. Så behold du bare dit kort til du ikke er stud.pæd mere og du kan få det på lovlig vis igen :D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...