Furland Skrevet February 5, 2006 Rapporter Skrevet February 5, 2006 Så er der under en måned til vi flytter ind på vores gård i Tollarp (ligger på E22 15km før Kristianstad, Tollarp altså!!!), og nu da vores 3 uger gamle søn naturligvis også følger med, kunne jeg godt kunne tænke mig at mødes med andre i en mødregruppe. Nu er det jo så bare, at de fleste af jer er bosat i Malmö og omegne, hvilket er 60-70km fra mig, som jo nok er lidt langt for de fleste med små børn. Jeg vil derfor spørge: Er der nogle af jer med børn i Kristianstad/Hörby/Höör der har lyst til at være med til at starte en Svensk/Dansk mødregruppe, altså hvor vi har både svenske og danske familier? Hedder mødregrupper i det hele taget det samme i Sverige, da jeg ikke har haft held med at finde noget på nettet? Jer som har flyttet over med små børn, har i f.eks. fået tilbudt et lignende arrangement når i meldte jer på Vårdcentral/Sjukhus første gang? En anden ting er Sundhedsplejerske, kommer de på hjemmebesøg i sverige, som de gør i danmark, eller er det en helt anden sag "derovre"... Tusind tak til jer der kan hjælpe mig! Anne Katrine
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu