Guest Supermule Skrevet February 6, 2006 Rapporter Skrevet February 6, 2006 Øresundsbron er lukket i retning mod Danmark pga en mindre ulykke, der forventes at åbne mod Danmark kl. 16:15. Der er åben i retning mod Sverige Tågene kører som normalt Hastighetsrestriktion till 50 km/h pga snerydning. Begrænset fremkomlighed. Siden opdateres hver anden time mellem kl. 06 og 24, samt ved trafikale hændelser. Siden er opdateret d. 06/02-06 kl 15:55 Næste opdatering d. 06/02-06 kl 16:15 Ja og så er der jo alle de andre småfejl....
mrode Besvaret February 6, 2006 Rapporter Besvaret February 6, 2006 har også lige moret mig over det.. :) Er nu glad for at retningen mod sverige stadig er åben, da jeg skal hjem nu..
Guest Supermule Besvaret February 6, 2006 Rapporter Besvaret February 6, 2006 ja jeg skal på job i nat i dk...:)
mrode Besvaret February 6, 2006 Rapporter Besvaret February 6, 2006 Så lang tid kan det vel ikke tage at rydde op efter et "lille uheld"..
Guest Supermule Besvaret February 6, 2006 Rapporter Besvaret February 6, 2006 Bær over med dem..... Det er jo Øresundsforbindelsen.....:)
bananas Besvaret February 6, 2006 Rapporter Besvaret February 6, 2006 Grrrrrrr Gæt hvem der "lige" skulle over på den Svenske side for at mødes med bankmanden m/k og sad fast igen på vej hjemad. Malmø -> Østerbro på 3 timer De sagde i radioen at en eller anden var crashet i tunellen - når der nu der er spejlglat i hele regionen, så fatter jeg ikke hvordan man bærer sig ad med at crashe på det eneste stykke vej, hvor der IKKE er det .
Guest Supermule Besvaret February 7, 2006 Rapporter Besvaret February 7, 2006 Det virker sgu da også helt go'nat.... Nå, men vejene er ikke noget problem længere.... 4 minutter og 12 sekunder fra lufthavnen til betalingsanlægget.... ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu