Gio Skrevet February 7, 2006 Rapporter Skrevet February 7, 2006 Billigere at bruge mobiltelefonen i udlandet Telekommunikation: EU er på vej med et direktiv om ens mobilpriser på nationale og internationale mobilopkald, de såkaldte roamingpriser. Det betyder samme pris på mobilregningen uanset om opkaldet er nationalt eller internationalt. Afgørelsen ventes onsdag og kan betyde en ny lov inden sommerferien. Læs mere på: http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=25368
APGraph Besvaret February 7, 2006 Rapporter Besvaret February 7, 2006 Så er det godt man har firma tlf, men tror arbejdsgiveren bliver glad for det. ca. 2,40 kr pr. sms fra SV det er sku halv dyrt efter min mening
claus Besvaret February 8, 2006 Rapporter Besvaret February 8, 2006 Jeg tror desværre der går lang tid inden det bliver implementeret.....
Gio Besvaret February 8, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 8, 2006 Jeg tror desværre der går lang tid inden det bliver implementeret....."Afgørelsen ventes onsdag og kan betyde en ny lov inden sommerferien" ;)
claus Besvaret February 8, 2006 Rapporter Besvaret February 8, 2006 jo Gio en ting er lov....en anden ting er virkelighed....Skulle der være nogen som anker , kan man mig bekendt godt udskyde implementeringen og selskaberne vil sikkert bruge 1000 undskyldninger på hvorfor det ikke lige virker...
Gio Besvaret February 8, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 8, 2006 jo Gio en ting er lov....en anden ting er virkelighed....Skulle der være nogen som anker ' date=' kan man mig bekendt godt udskyde implementeringen og selskaberne vil sikkert bruge 1000 undskyldninger på hvorfor det ikke lige virker...[/quote']Ganske rigtigt, hvis man skal eller vil se pessimistisk på det. Men på et eller andet tidspunkt bliver de nød til at efterleve lovgivningen på området. Så jeg vælger at se det som noget positivt
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu