Guest Mogens Besvaret February 20, 2006 Rapporter Besvaret February 20, 2006 Os med garage har ikke den slags problemer Hva' mener du? - jeg har da også garage (opvarmet). Forresten så siger din fine bil selv til hvis der er en pære der springer! Det er meget praktisk, specielt med nummerpladelyset eller andre pærer du aldrig ser på selv. Kender du jo - du kører jo i een mage til ;) Hvor langt kører den iøvrigt typisk mellem serviceeftersynene? - jeg er jo vant til at køre til service for hver 10.000 km, men der er jvf. indikatorerne laaang vej endnu...
larscph Besvaret February 20, 2006 Rapporter Besvaret February 20, 2006 Hva' mener du? - jeg har da også garage (opvarmet). Så kan du da se om der er gang i forlygterne når du kører ind i garagen. Kender du jo - du kører jo i een mage til ;) Hvor langt kører den iøvrigt typisk mellem serviceeftersynene? - jeg er jo vant til at køre til service for hver 10.000 km, men der er jvf. indikatorerne laaang vej endnu... I min tæller hver "brik" i indikatoren cirka 5.000 km, det giver så 25.000 km mellem hver service hvor hver andet er olieservice. Hvis du kører kortere ture bliver det nok lidt mindre, så vidt jeg er orienteret bruger BMW brændstof forbruget og kørte kilometer for at beregne hvornår det er tid. Alternativt wireless remote styring fra din lokale BMW dealer som kan aktivere den når de har brug for lidt penge i kassen :)
Guest Mogens Besvaret February 20, 2006 Rapporter Besvaret February 20, 2006 Så kan du da se om der er gang i forlygterne når du kører ind i garagen. OK - på dén måde... I min tæller hver "brik" i indikatoren cirka 5.000 km, det giver så 25.000 km mellem hver service hvor hver andet er olieservice. Hvis du kører kortere ture bliver det nok lidt mindre, så vidt jeg er orienteret bruger BMW brændstof forbruget og kørte kilometer for at beregne hvornår det er tid. Fino - thanx. Jeg kører KUN lange ture. 25.000 km mellem olieskift - hmm...
larscph Besvaret February 20, 2006 Rapporter Besvaret February 20, 2006 Fino - thanx. Jeg kører KUN lange ture. 25.000 km mellem olieskift - hmm... Jaeh... Det er altså en sjat km... Der er dog intet til hinder for at skifte "midtvejs" - det kan godt være den har bedre af det... Jeg har dog valgt at køre med BMWs service intervaller.
Guest Mogens Besvaret February 20, 2006 Rapporter Besvaret February 20, 2006 Jeg har dog valgt at køre med BMWs service intervaller. Det samme hér - og jeg blev spurgt sidst, hvorledes jeg ville ha' det. Olien blev udvalgt ift. svaret: KUN lange ture ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu