danker Skrevet February 22, 2006 Rapporter Skrevet February 22, 2006 Er denne lukket eller er den bare midlertidigt nede ? http://www.pendlerforeningen.com/ Jakob Danker
ulmus Besvaret February 22, 2006 Rapporter Besvaret February 22, 2006 Hvad er det for en pendlerforening, du søger??
Gio Besvaret February 22, 2006 Rapporter Besvaret February 22, 2006 Er denne lukket eller er den bare midlertidigt nede ? http://www.pendlerforeningen.com/ Jakob DankerSiden svarer HTTP-fejl 403 - Forbudt Internet Explorer ...hvilket betyder at serveren er oppe, men at site´t tilsyneladende ikke ligger på serveren længere. Eller at admin har valgt at siden ikke må tilgås (hér ville det dog være normalt med et fejl 401) Kort sagt, så ser det ud til at Pendlerforeningen er nede, ja.
JonDa Besvaret April 27, 2006 Rapporter Besvaret April 27, 2006 Her er svaret! Hej! Måske lidt sent at svare, men jeg har først nu fundet jeres hjemmeside! Selv er jeg webmaster for pendlerforeningens hjemmeside. Pendlerforeningen finder I på www.hhpendlarna.se Hvis der er nogen som ikke kender til vores forening, så drejer det sig om folk som pendler med HH-Ferries via Helsingborg-Helsingør. Vores forening får kraftige rabatter, så vi kommer ned på knap nok 150 SEK for en returrejse (forudsat man kan bruge 50 enkeltture i løbet af to måneder). Hilsen Jonas
ulmus Besvaret April 28, 2006 Rapporter Besvaret April 28, 2006 Det er da godt, du skriver, men det var altså ikke DEN pendlerforening, der var tale om. Så vidt jeg kan se, var det den side, som Vincent i sin tid prøvede at få op at stå, men som langsomt døde ud, da den var for svær at gå til, og Vincent iøvrigt flyttede retur til DK.
Nif Besvaret April 30, 2006 Rapporter Besvaret April 30, 2006 Jepper siden er ude. Men den behøves ikke længere som pendler. Man køber bare kortet normalt i billetlugen til samme pris som hvis man var medlem af siden.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu