alex Skrevet February 24, 2006 Rapporter Skrevet February 24, 2006 Hej med jer ! så lykkedes det sørme at få et stenslag i forruden på vej hjem i dag...;o( Nogen som kender et værksted som kan ordne sådan noget på en lørdag eller søndag ? Mvh Alex
Gio Besvaret February 24, 2006 Rapporter Besvaret February 24, 2006 Hej med jer ! så lykkedes det sørme at få et stenslag i forruden på vej hjem i dag...;o( Nogen som kender et værksted som kan ordne sådan noget på en lørdag eller søndag ? Mvh Alexhttp://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=753&highlight=stenslag
Guest Trine Besvaret February 24, 2006 Rapporter Besvaret February 24, 2006 Månssons har ikke åbent i weekenden, og er desuden flyttet ud på Borrgatan 7 siden jeg skrev det gamle indlæg.. Dog stadig samme fine service....Nr er det samme. Er det løbet eller skal de bare limes? www.mobilglas.dk har vist åbnet en afdeling i Skåne.. flot så... som jo selvfølgelig hedder www.mobilglas.se ved ikke om de kører ud i weekenden men ellers tør stenslaget fint af med en TØR klud og sæt et stykke tape henover...
Gio Besvaret February 25, 2006 Rapporter Besvaret February 25, 2006 Kig listen igennem, og grib knoglen her til morgen...der må være nogle af dem der har "udrykning", eller som kan fikse det ved drop-inn. http://www.gulasidorna.se/query?what=yp&search_word=Glasm%E4sterier&where=Malm%F6&newSearch=1&street=&zipcode=&area=&match_comp=&match_street=&advanced=
alex Besvaret February 25, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 25, 2006 Damm, det går hurtigt med at få svar herinde ;o) Det er bare en lille "prik" som skal limes... Jeg prøver anbefalingerne ;o) Tak for hjælpen... Mvh Alex
Miriam Besvaret February 25, 2006 Rapporter Besvaret February 25, 2006 Damm, det går hurtigt med at få svar herinde ;o) Det er bare en lille "prik" som skal limes... Jeg prøver anbefalingerne ;o) Tak for hjælpen... Mvh Alex Husk lige at kigge i dine forsikrings betingelser, da man tit kun har en selvrisk på sek 2-300 på stenslag..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu