Nif Skrevet February 25, 2006 Rapporter Skrevet February 25, 2006 Jeg modtog for et stykke tid side en lille reklame film. Den hed ikke *.mpeg men derimod *.avi Skal man bruge et eller andet specielprogram for at kunne se det, eller er det bare min mediaPlayer som stinker :o/
Gio Besvaret February 25, 2006 Rapporter Besvaret February 25, 2006 Jeg modtog for et stykke tid side en lille reklame film. Den hed ikke *.mpeg men derimod *.avi Skal man bruge et eller andet specielprogram for at kunne se det, eller er det bare min mediaPlayer som stinker :o/*.avi er det mest udbredte format...sådan cirka. Så ja, din player lugter! ;) Standard *.avi plejer mediaplayer sagtens at kunne afspille - men du er nok ude i at du mangler et par codecs. Hvis du vil ha´ et par tips til gode codec-packs, så er http://www.free-codecs.com/download/XP_Codec_Pack.htm min foretrukne for tiden.
Nif Besvaret February 25, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 25, 2006 Ok mange tak. Jeg kigger på det.
Nif Besvaret February 25, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret February 25, 2006 Jaaa det viiiiiiirkede. Du er BARE for sej ;o) Tak endnu engang.
Gio Besvaret February 25, 2006 Rapporter Besvaret February 25, 2006 Jaaa det viiiiiiirkede. Du er BARE for sej ;o) Tak endnu engang.Det var da så lidt
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu