Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Heeej. Jeg har lige lade mig fortælle at der skulle være kommet nye priser for at få indregistreret en bil fra D til S på 8.000.- Jeg kan ikke ikke finde det nogle steder og synes det lyder mærkeligt at de skulle sætte priserne så meget højere. Så håber der nogle der lige vil skrive. DET DER,,,,, DET passer SLET ikke ;O) Hav en god dag !

Besvaret
Heeej. Jeg har lige lade mig fortælle at der skulle være kommet nye priser for at få indregistreret en bil fra D til S på 8.000.- Jeg kan ikke ikke finde det nogle steder og synes det lyder mærkeligt at de skulle sætte priserne så meget højere. Så håber der nogle der lige vil skrive. DET DER,,,,, DET passer SLET ikke ;O) Hav en god dag !
En tur rundt på www.vv.se, og brug af søgefunktionen kaster ikke noget af sig. Men omvendt, så har jeg heller ikke gravet specielt dybt, da din kilde jo påstår det skulle være indført for nylig.
Besvaret

øhhm hej drenge min mand og jeg har i dette øjeblik lige fået vores corolla omreg.og det kostede i sek. 2170 kr at få den til kontrol (der hvor de vurderer og prøvekører den osv.)det koster 170 kr dk at få told og skat til at ordne papirene og de kan så derefter vurdere bilen på to måder 1. de tager fotos af den , og så tager det ca en mdr. før der kommer penge i posten dette kan gøres hvis vi vil beholde bilen (og det ville vi da ,det var der vi fik flest penge ud af ) 2.metode det sker manuelt dvs en mand checker alt på den og vurderer så ud fra det, men det ville vi ikke for vi havde et stenslag i ruden og en lille bule i døren, som hende den flinke dame med kameraet undlod at tage fotos af , som hun sagde vi skulle jo beholde bilen alligevel, og så skulle det jo ikke gå ud over os at vi havde et stenslag og det er det eneste vi har betalt og kommer til at betale MEN!!!!! de penge du får tilbage der beholder told og skat 12 % af den sum!!!! håber i kan hitte ud af at det jeg har skrevet... helle

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...