Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har brug for at vide, hvad der bedst kan betale sig for mig! Og ja, jeg har brugt søge funktionen, men jeg er fuldstændig blank på området omkring mobiltelefoni, IP, Skype osv - jeg har læst og læst og bare blevet endnu mere forvirret :rolleye: (det er jo værre end latin!)Så bær over med mig. Er bosat i Sverige, arbejder i DK, har fastnet tlf derhjemme, har i øjeblikket en dansk mob, som egentlig er fin at have når jeg er i DK. Men den er ret dyr hvis folk ringer til mig i SE, OG den kan ikke sende/modtage SMSér når jeg er i SE (har kontaktet Smartkontant som siger at sådan er det!) Mit behov er, at få en mobil som jeg kan modtage og sende SMS billigst fra når jeg er i Sverige(for det meste SMS til og fra DK) - og egentlig ville det være super hvis jeg helt kunne sløjfe min danske mobil, så det ville være fedt hvis det ikke ville koste en bondegår at SMS også når jeg er i DK. Håber det er forståeligt, og at der er nogle der kan hjælpe lidt....

Besvaret
Du har så ikke søgt på det du spørger om, for hvis jeg søger på mobiltelefoni, finder jeg da svaret på dit spørgsmål!!! 3dk er svaret!
Men pas på når du kommer til Sverige, telefonen skifter over til 3G Sweden, og det er IKKE 3. Meget irriterende!
Besvaret
Men pas på når du kommer til Sverige' date=' telefonen skifter over til 3G Sweden, og det er IKKE 3. Meget irriterende![/quote']Yes...netværket der skal vælges er "3 3G"...men der er mere om dette i en anden nylig tråd under "IT og Telefoni".

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...