Jump to content

Lovgivning omkring sammenlægning af lejligheder i SE....

Recommended Posts

Guest Supermule
Skrevet

Jeg HAR søgt på Google Brizzzzz'ermaaaan.... ;) Jeg skal bruge jeres hjælp.... Jeg skal bruge en masse info omkring proceduren vedr. lovlig sammenlægning af lejligheder. Jeg er MEGET på bar bund... Har søgt på www.boverket.se men ikke fundet noget....

Besvaret
Jeg HAR søgt på Google Brizzzzz'ermaaaan.... ;) Jeg skal bruge jeres hjælp.... Jeg skal bruge en masse info omkring proceduren vedr. lovlig sammenlægning af lejligheder. Jeg er MEGET på bar bund... Har søgt på www.boverket.se men ikke fundet noget....
Det er vel helt op til den enkelte förening... Der kan sikkert være lidt polemik omkring at baldre en dør i en væg og så´n - men ellers er det jo bare én lejer der optager to lejligheder = money gets paid = happy förening :)
Guest Supermule
Besvaret

Nej for når du bryder brandceller ned, så skal der bygglov osv.... Derfor skal jeg bruge en køreplan til hvordan reglerne er omkring sammenlægning af lejligheder på den korrekte måde....

Besvaret

Det er jo ikke sikkert at du nedbryder de brandceller ved at lægge dem sammen. Ved det kan lade sig gøre. Men hvor lovteksten står kan jeg ikke hjælpe med. Har heller ikke de rette ord til google:D

Guest carspar
Besvaret

Du skal spörge på bygglovskontoret i den kommune du er hjemhörende, med venlig hilsen en af vore svenske venner der arbejder på et sådant men i Lund De kan så finde tegninger, restriktioner og nabostridigheder frem og give et udsagn Jeg håber at det lykkedes for dig mule, og tak for sidst Hilsen mig

Guest Supermule
Besvaret

Selv Tak Carsten!! Det er da ved at være noget tid siden.... Jamen jeg må ind tur ind forbi Vellinge kommune. Det er ikke til mig selv, men fordi man i tidernes morgen har lagt 2 lejligheder sammen i foreningen uden at det er gjort korrekt..... :(

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...