Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Hej! Her er en side med billeder af sjove katte: http://smukmis.dk/index.php/355330 Har selv lagt billedet af kattekillingen der sover på ryggen som skærmbillede på min mobil. Den er da ikke til at stå for!! Planlægger at skaffe 2 killinger når jeg er flyttet til det svenske. Mvh, Anine
OH MY GOD!! Sikke nogle dejlige billeder!! :love: Tak for linket! Har lige reddet mig en gang mavekramper! Kan desuden kun anbefale at anskaffe sig nogle af de behårede venner. Vores hverdag er blevet markant sjovere efter vores Thyra Danebod kom til...
Besvaret

Jeg skriver nok herinde når den store dag er oprundet og jeg er nødt til at dele min glæde ;) Har drømt om katte hele mit liv, men har måttet undvære pga. en bror med alvorlig astma. Vil have en somali og en hellig birma. Mvh, Anine

Besvaret
Jeg skriver nok herinde når den store dag er oprundet og jeg er nødt til at dele min glæde ;) Har drømt om katte hele mit liv, men har måttet undvære pga. en bror med alvorlig astma. Vil have en somali og en hellig birma. Mvh, Anine
Uh, det glæder jeg mig til at høre om!! Kan kun anbefale dig www.vildkat.dk hvis du gerne vil finde en dejlig "genbrugs-racekat og desuden hjælpe en lille misser i nød.. Der fandt vi vores norske skovkat, da vi ikke var så vilde efter at få en killing :) og de fortryder vi aldrig nogensinde:love: ... og somali og birma... suk... :th2:
Besvaret
fortryder til gengæld aldrig jeg har haft 2 killinger! Det er for sjovt med killinger i huset! Mine næste katte bliver Bengal katte
Åh Bengaler!! Så flotte! De kræver dog lidt mere en 65 kvm lejlighed at boltre sig på... men ellers utrolig smukke dyr :love: En Savannah Cat skulle heller ikke være af vejen, hvis det ikke var fordi de er så pokkers dyre... desværre... Er dog smeltet en del for killinger med tiden, så her til sommer får Thyra en rigtig lillebror, da hendes mor er i lykkelige omstændigheder igen... Så mon ikke jeg ændrer mening derefter...
Besvaret
Åh Bengaler!! Så flotte! De kræver dog lidt mere en 65 kvm lejlighed at boltre sig på... men ellers utrolig smukke dyr :love: En Savannah Cat skulle heller ikke være af vejen, hvis det ikke var fordi de er så pokkers dyre... desværre... Er dog smeltet en del for killinger med tiden, så her til sommer får Thyra en rigtig lillebror, da hendes mor er i lykkelige omstændigheder igen... Så mon ikke jeg ændrer mening derefter...
Hehe. killinger er sq dejlige og hengivne! Fordelen ved killinger er at man ved hvordan de er blevet behandlet/opdraget fra start af.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...