Guest Supermule Skrevet March 7, 2006 Rapporter Skrevet March 7, 2006 Tour'en bliver sgu ikke det samme uden ham..... :( Jeg skulle lige ha' det ud imellem sidebenene.......
ccdj Besvaret March 7, 2006 Rapporter Besvaret March 7, 2006 Tour'en bliver sgu ikke det samme uden ham..... :( Jeg skulle lige ha' det ud imellem sidebenene....... Nej du har ret det bliver nemlig ikke det samme uden ham....... For engangs skyld, bliver det spændende se hvem der rent faktisk vinder!!! :th2: Ikke et ond ord om lance Armstrong, men det har sku' da været gaaaaaabende forudsigeligt de seneste år!!! Jeg kommer ikke til at savne ham, syntes det er godt for konkurrence momentet i Touren han ikk' er med ;) Smil fra Christina
BS Besvaret March 7, 2006 Rapporter Besvaret March 7, 2006 Lidt i stil med Landsholdet uden Elkjær. Man vænner sig til det på et tidspunkt. Men hårdt det er det:cry:
Guest Supermule Besvaret March 7, 2006 Rapporter Besvaret March 7, 2006 Ja...... Han er nok den ,foruden Bruce Springsteen og Ronald Reagan, jeg helst ville møde..... :) Synes bare han er fantastisk. Resten af de cykelmyg der triller rundt virker til at komme fra 2. division......
Stokholm Besvaret March 7, 2006 Rapporter Besvaret March 7, 2006 Ja...... Han er nok den ,foruden Bruce Springsteen og Ronald Reagan, jeg helst ville møde..... :) Synes bare han er fantastisk. Resten af de cykelmyg der triller rundt virker til at komme fra 2. division...... Hehe han er jo også gået fri for at blive knaldet i doping :) men ok i betragning af at de fleste top ryttere doper sig, så er han jo stadig den tand bedre.
Guest Supermule Besvaret March 7, 2006 Rapporter Besvaret March 7, 2006 Han er den med det højest målte kondital nogensinde..... :) Han er bare kongen..... længere er den ikke. Egentligt underligt at der ikke kom mere ud af alle de franske beskyldninger om doping.....hahahahahahaha
Kasper Besvaret March 7, 2006 Rapporter Besvaret March 7, 2006 tsk tsk.. Han havde da ingen stil, bare et godt hold. Boonen er noget helt andet ;o)
credde Besvaret March 8, 2006 Rapporter Besvaret March 8, 2006 Dopingstrøm... aaaah hvem kommer til at savne ham, vil se spænding i Tour De France...
Guest Trine Besvaret March 8, 2006 Rapporter Besvaret March 8, 2006 Hold nu kæft med det doping.. alle er jo dopede Lance er bare bedre til det end alle de andre..
Guest jxhab Besvaret March 8, 2006 Rapporter Besvaret March 8, 2006 Hold nu kæft med det doping.. alle er jo dopede Lance er bare bedre til det end alle de andre.. Hørt! .. Næh det er jo lidt lige som med Formula 1 .. Det er ikke særlig spændende mere. Nææh så hellere Le Mans med Audi's traktor, den glæder jeg mig til at se =)
claus Besvaret March 8, 2006 Rapporter Besvaret March 8, 2006 Dopingstrøm... aaaah hvem kommer til at savne ham' date=' vil se spænding i Tour De France...[/quote'] Yes og Basso skulle gerne ende øverst i år
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu