Jump to content

Recommended Posts

• Svar 153
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret

PT: Seat Altea 2.0tdi dsg på gule plader, når salget af min andelsboligforening er slut, så er det over sundet, og pt er ønskerne BMW 530 D eller 535 D alternativt A6 3.0D

Guest Mogens
Besvaret
Min sjove sommer bil!! Må dog ikke køre i Sverige igen før om 1 måned!
LOL - har godt set den gennem længere tid parkeret med "lagen" i garagen :laugh:
Guest Mogens
Besvaret
Lyder spændende hvis du har set den holdende, i hvilken bygning bor du?
Garageafsnittet lige før - ca. 5-6 pladser fra dig :o) '03 BMW 530d touring steptronic :)
Guest Mogens
Besvaret
Hyggeligt så må vi vel næsten være granner!
He he - sikkert ;) -> huset next door mod "pynten" modsat havnen :th2: Et fantastisk sted at bo iøvrigt - vi er dybt imponeret og i princippet taknemmelige for muligheden... Iøvrigt - der er vel jeres hus, de pt. reparerer på? Hvad er der los på så nyt et hus?
Besvaret
Ja ok' date=' den kommer måske ikke helt op på højde med Janteplovens men skal da lige vise det sidste nye legetøj:th2:[/quote'] Pudsigt... Sad lige og kiggede på dit profil-billede. Der ligner den mestens enden af en Citroën Xanita.. ;)
Besvaret
Det er hermed skiftet håber det hjalp :rolleye:
Den er fandme fed , lyder den ligeså godt som den ser ud, så kunne det være man lige skulle slå et smut forbi og se den live....
Besvaret
Den er fandme fed ' date=' lyder den ligeså godt som den ser ud, så kunne det være man lige skulle slå et smut forbi og se den live....[/quote'] Ja, den lyder helt ok :-)
Besvaret
Nice ' date=' tillykke med den..... er der overhovedet plads til alle de biler....[/quote'] Næ, 4 bilsgarage har jeg lidt svært ved at bygge her, så den ene er røget til salg :(
Besvaret
He he - sikkert ;) -> huset next door mod "pynten" modsat havnen :th2: Et fantastisk sted at bo iøvrigt - vi er dybt imponeret og i princippet taknemmelige for muligheden... Iøvrigt - der er vel jeres hus, de pt. reparerer på? Hvad er der los på så nyt et hus?
Hej igen, Jo det er desværre vores bygning de prøver at få til at fungere, der har været problemer med facaden så de har skiftet hele "fronten" gips, isolering og puds osv, det er en stor omgang men de er ved at være færdige hos os og Skanska giver ny 10 års garati så vi er rimeligt glade. Har i ikke haft problemer med jeres bolig/bygning? På trods af disse ting er vi også utroligt glade for at have muligheden for at bo sådan et lækkert sted. Jeg tror folk i vores opgang har været meget igennem før vi flyttede ind men stadig ikke nok til at få dem til at forlade stedet! :)
Besvaret

Bilen... Jeg har købt en Audi A4 2.0 fra 2001 Har stadig min danskregistrerede Citroën ZX 1.4 Avantage fra 1993. Den må i godt købe....! Når jeg tænker over det giver det egentlig et meget godt billede af forskellen på den samlede bilpark i SE og DK.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu

• Tilføj...