Guest Supermule Skrevet March 8, 2006 Rapporter Skrevet March 8, 2006 http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=338714
BS Besvaret March 8, 2006 Rapporter Besvaret March 8, 2006 hmm så kunne det da være vi også skulle spære dig inde:scared: Fristende...nej tak du! Så er det her da mere fristendehttp://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?TemplateID=570 :th2:
Guest Supermule Besvaret March 8, 2006 Rapporter Besvaret March 8, 2006 Hehe Brizzzzzz..... Hun har da tabt brysterne et eller andet sted... Du må ud og lede.... :)
Homer Besvaret March 8, 2006 Rapporter Besvaret March 8, 2006 Svenskerne kan også!!! http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,789318,00.html
Guest Supermule Besvaret March 8, 2006 Rapporter Besvaret March 8, 2006 De der grise kan være nogle kolde skiderikker nogen gange......... ;)
BS Besvaret March 8, 2006 Rapporter Besvaret March 8, 2006 Tricket er at man skal have langskaftede gummirøjser på også bagbene op i dem. så løber grisen/fåret/geden eller hvad man nu lyster ingen steder...Har jeg hørt
Guest Supermule Besvaret March 8, 2006 Rapporter Besvaret March 8, 2006 Ja...... Det er nok mere moskusokser du har erfaring med....... ;)
BS Besvaret March 8, 2006 Rapporter Besvaret March 8, 2006 Ja...... Det er nok mere moskusokser du har erfaring med....... ;) Hverken mos"kus"okser, polarræve eller sneharer...fælles for dem alle...det løber pissehurtigt:eek:
Guest Supermule Besvaret March 8, 2006 Rapporter Besvaret March 8, 2006 Hmmmmm, er det en dårlig undskyldning under opsejling?????? ;)
Guest ThomasO Besvaret March 8, 2006 Rapporter Besvaret March 8, 2006 Mule: Hvordan tror du så det er at være udstationeret i Bosnien? I flere måneder efter man kommer hjem "kan man kun" i buldrende mørke, når hun brææææer som et panikslagent får.... det er sgu alvor i den artikel.... :mad:
Guest Supermule Besvaret March 8, 2006 Rapporter Besvaret March 8, 2006 Jeg er helt knækket af grin Thomas..... Det kommer til at plage mig længe når jeg er til fest med min svoger....... Tror bare jeg går rundt og griner..... LMFAO.....
Madsen Besvaret March 8, 2006 Rapporter Besvaret March 8, 2006 Hverken mos"kus"okser' date=' polarræve eller sneharer...fælles for dem alle...det løber pissehurtigt:eek:[/quote'] Er der ikke noget med at moskusokser ikke kan løbe ned af bakke? Så måske man kunne indhente den der? Måske hørte jeg ikke ordentligt efter dengang jeg var på Grønland...
BS Besvaret March 8, 2006 Rapporter Besvaret March 8, 2006 Kan godt bekræfte over for dig de kan løbe ned ad bakke! også selvom det er halvstore sten de løber på! Så du må smutte til grønland igen og høre bedre efter :D
Madsen Besvaret March 8, 2006 Rapporter Besvaret March 8, 2006 Kan godt bekræfte over for dig de kan løbe ned ad bakke! også selvom det er halvstore sten de løber på! Så du må smutte til grønland igen og høre bedre efter :D Så den historie vi fik med, at hvis vi blev jagtet, så skulle vi bare løbe ned af bakke, den passer slet ikke... Det kunne da have været gået helt galt... der var både jagtsæson og parringstid... blandt moskusokserne Chok!
BS Besvaret March 8, 2006 Rapporter Besvaret March 8, 2006 har sq aldrig hørt den historie men kan da lige høre med de lokale.
Madsen Besvaret March 9, 2006 Rapporter Besvaret March 9, 2006 har sq aldrig hørt den historie men kan da lige høre med de lokale. Hmm... det må du da gerne... ;)
Madsen Besvaret March 11, 2006 Rapporter Besvaret March 11, 2006 Så er der nyt i sagen om de moskusokser... Kæresten mødte en grønlænder på arbejde og hørte ham lige om sagen... Det skulle være rigtigt at de ikke kan løbe ned ad bakke, da deres forben er kortere end deres bagben, og de derfor ikke vil kunne holde balancen... Så jeg har lyttet ordentligt efter :)
BS Besvaret March 11, 2006 Rapporter Besvaret March 11, 2006 Ja det må du have gjort. Men så vil jeg kalde det HURTIG gang det de havde gang i!:th2:
Madsen Besvaret March 11, 2006 Rapporter Besvaret March 11, 2006 Ja det må du have gjort. Men så vil jeg kalde det HURTIG gang det de havde gang i!:th2: Bare så længe de ikke løber, så skulle den være god nok... Nu slipper du også for at høre de lokale om det er rigtigt... det havde været yderst turistagtigt og pinligt hvis det ikke havde været rigtigt... Måske lidt i stil med dengang man i 7. klasse skulle til Bornholm, hvor man fik at vide at de havde meget farlige planter derovre - sad man under dem i 2 minutter var man død... Var skrækslagen!! Indtil vi fik at vide at det var åkander... Nå, men jeg fik da bekræftet, at jeg ikke var tosset dengang jeg så en moskusokse og valgte at løbe op af bakke og derefter ned af bakke...
Guest Supermule Besvaret March 11, 2006 Rapporter Besvaret March 11, 2006 Man er da også død, hvis man sidder under en åkande i 2 minutter.... Så de er da også vanvittigt farlige.... Med mindre man kan holde vejret længere end 2 minutter....... ;)
Madsen Besvaret March 11, 2006 Rapporter Besvaret March 11, 2006 Man er da også død, hvis man sidder under en åkande i 2 minutter.... Så de er da også vanvittigt farlige.... Med mindre man kan holde vejret længere end 2 minutter....... ;) Ja, men i den alder troede jeg jo, at det var en eller anden form for grantræ eller noget... Åkander sagde da sig selv... :p
Guest Supermule Besvaret March 11, 2006 Rapporter Besvaret March 11, 2006 Du er sgu så kær Camilla...... Gid du var single...... ;) Snakkes ved på msn.....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu