Sach Skrevet March 11, 2006 Rapporter Skrevet March 11, 2006 Er der nogle som kan hjælpe mig med hvad den danske pendant til "Delgivningscentralen" er Har prøvet at slå det op i diverse ordbøger. Umiddelbart kan jeg forstå at jeg skal hente noget, men da jeg er total på bar bund, hvad det kunne være, har jeg brug for lidt hjælp.
Gio Besvaret March 11, 2006 Rapporter Besvaret March 11, 2006 Er der nogle som kan hjælpe mig med hvad den danske pendant til "Delgivningscentralen" er Har prøvet at slå det op i diverse ordbøger. Umiddelbart kan jeg forstå at jeg skal hente noget, men da jeg er total på bar bund, hvad det kunne være, har jeg brug for lidt hjælp. http://www.delgivningsservice.se/
Sach Besvaret March 11, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 11, 2006 Takker! Kan godt nok ikke få adressen til at stemme med den seddel jeg har fået fra politiet. Hvem ved måske den regning fra Telia, som jeg aldrig har modtaget, det lød godt nok også lidt utroligt med gratis internet i 6 mdr.
Gio Besvaret March 11, 2006 Rapporter Besvaret March 11, 2006 Takker! Kan godt nok ikke få adressen til at stemme med den seddel jeg har fået fra politiet. Hvem ved måske den regning fra Telia' date=' som jeg aldrig har modtaget, det lød godt nok også lidt utroligt med gratis internet i 6 mdr. [/quote']Visse politi-stationer har også delgivnings-kontorer. Tag en lurer på www.polisen.se
Sach Besvaret March 13, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 13, 2006 Gio, hvad skulle vi gøre uden dig, du ved det hele. :) Har fået hentet min "delgivning". Det var bare en vidneindkaldelse fra DK.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu