Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

jeg synes ikke der er nogen grund til at snakke mere om det.. nej nej jeg er ikke bitter (øh)

Besvaret
Ja' date=' hvis man ikke er født i København ;)[/quote'] helt enig!
Besvaret

Efterhånden (efter at have været stabil FCK fan siden 94), så tar jeg det ikke så tungt mere, som førhen hvor jeg ikke kunne arbejde dagen efter vi havde tabt en kamp.. haha :laugh: Men tiden er heller ikke rigtig til det mere, kommer kun i parken til 5-6 kampe årligt, men hva faen så må nogle nye tage over i en periode på 4 år missede jeg kun to hjemmekampe, så jeg har lagt min tid i ;)

Besvaret
Man kan da godt være født i kbh og stadig holde med det rigtige hold :D 20030618_tifo_1.jpg
men vi holder jo også med det rigtige hold =)
Besvaret
JA DE BLÅ OG GULE FRA SE;-)
hehehe .. naaarj ikke liiigee.. jeg holder med Don Ø .. fodbolden er lige meget.. det handler om penge ;)
Besvaret
Eller feltmadras :rolleye:
er det ikke nok bare at have ondt af dem :) de ved ikke bedre...
Besvaret
Eller feltmadras :rolleye:
kunne man ikke bare sige man holder med det bedste hold i Skandinavien =)
Besvaret

Hvorfor skulle man dog holde med byens jyder bare fordi man er født i Kbh ?? Deres tilhængere er jo ikke andet end tilflyttede jyder der elsker at stå og råbe bonderøøøve efter sine tidligere naboer..... Der er kun EEN klub og det er BIF ;)

Besvaret
Hvorfor skulle man dog holde med byens jyder bare fordi man er født i Kbh ?? Deres tilhængere er jo ikke andet end tilflyttede jyder der elsker at stå og råbe bonderøøøve efter sine tidligere naboer..... Der er kun EEN klub og det er BIF ;)
erhm.. host.. jeg er ikke jyde =) hvis fck's tilhængere er tilflyttede jyder, så tør jeg slet ikke komme med bud på hvad Brøndby tilhængere er .. men nok om det, vi bliver jo nok aldrig enige om det =) Som alle mulige andre forums, var det vel kun et spørgsmål om tid før man kunne få en fck vs. bif tråd herinde..
Besvaret

At Tænke Sig.... 11 sagesløse personer, hvoraf de fleste var udlændinge, blev søndag aften ofre for et groft tilfælde af happy slapping. De 11 var angiveligt taget fra København til Brøndby for at spille fodbold, da de blev passet op af en gruppe store drenge, som bankede dem gule og blå, imens det hele blev filmet fra forskellige vinkler og sendt direkte i tv: »Det var modbydeligt at se på. Noget af mishandlingen blev endda vist i langsom gengivelse«, sagde et tydeligt rystet øjenvidne. Gerningsmændene, der beskrives som veltrænede, var alle iført korte bukser. I en kommentar til sagen siger kriminoklog Flemming Balvig, at happy slapping slet ikke forekommer så ofte, som vi alle sammen går rundt og tror: »Det er for eksempel ikke nær så udbredt som Happy Meals«, tilføjer han.

Besvaret
At Tænke Sig.... 11 sagesløse personer, hvoraf de fleste var udlændinge, blev søndag aften ofre for et groft tilfælde af happy slapping. De 11 var angiveligt taget fra København til Brøndby for at spille fodbold, da de blev passet op af en gruppe store drenge, som bankede dem gule og blå, imens det hele blev filmet fra forskellige vinkler og sendt direkte i tv: »Det var modbydeligt at se på. Noget af mishandlingen blev endda vist i langsom gengivelse«, sagde et tydeligt rystet øjenvidne. Gerningsmændene, der beskrives som veltrænede, var alle iført korte bukser. I en kommentar til sagen siger kriminoklog Flemming Balvig, at happy slapping slet ikke forekommer så ofte, som vi alle sammen går rundt og tror: »Det er for eksempel ikke nær så udbredt som Happy Meals«, tilføjer han.
:laugh: :laugh: :lol: :lol:
Besvaret
11 sagesløse personer, hvoraf de fleste var udlændinge, blev søndag aften ofre for et groft tilfælde af happy slapping. De 11 var angiveligt taget fra København til Brøndby for at spille fodbold, da de blev passet op af en gruppe store drenge, som bankede dem gule og blå, imens det hele blev filmet fra forskellige vinkler og sendt direkte i tv: »Det var modbydeligt at se på. Noget af mishandlingen blev endda vist i langsom gengivelse«, sagde et tydeligt rystet øjenvidne. Gerningsmændene, der beskrives som veltrænede, var alle iført korte bukser. I en kommentar til sagen siger kriminoklog Flemming Balvig, at happy slapping slet ikke forekommer så ofte, som vi alle sammen går rundt og tror: »Det er for eksempel ikke nær så udbredt som Happy Meals«, tilføjer han.
Hahaha - yir!!! :laugh:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...