J.C. Skrevet March 12, 2006 Rapporter Skrevet March 12, 2006 Er der nogen der ved og kampen vises på en bar et sted i Malmö omegnen?
splint Besvaret March 12, 2006 Rapporter Besvaret March 12, 2006 Nej men du kan få resultatet. 0-3 til Brøndby HE HE
Lasse S Besvaret March 13, 2006 Rapporter Besvaret March 13, 2006 Det var fandme en fed kamp at være inde og se
Guest jxhab Besvaret March 13, 2006 Rapporter Besvaret March 13, 2006 jeg synes ikke der er nogen grund til at snakke mere om det.. nej nej jeg er ikke bitter (øh)
J.C. Besvaret March 14, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 14, 2006 Det var fandme en fed kamp at være inde og se Ja, hvis man ikke er født i København ;)
Guest jxhab Besvaret March 14, 2006 Rapporter Besvaret March 14, 2006 Ja' date=' hvis man ikke er født i København ;)[/quote'] helt enig!
J.C. Besvaret March 14, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 14, 2006 Efterhånden (efter at have været stabil FCK fan siden 94), så tar jeg det ikke så tungt mere, som førhen hvor jeg ikke kunne arbejde dagen efter vi havde tabt en kamp.. haha Men tiden er heller ikke rigtig til det mere, kommer kun i parken til 5-6 kampe årligt, men hva faen så må nogle nye tage over i en periode på 4 år missede jeg kun to hjemmekampe, så jeg har lagt min tid i ;)
Lasse S Besvaret March 14, 2006 Rapporter Besvaret March 14, 2006 Ja' date=' hvis man ikke er født i København ;)[/quote']Man kan da godt være født i kbh og stadig holde med det rigtige hold :D
Guest jxhab Besvaret March 14, 2006 Rapporter Besvaret March 14, 2006 Man kan da godt være født i kbh og stadig holde med det rigtige hold :D men vi holder jo også med det rigtige hold =)
leon Besvaret March 14, 2006 Rapporter Besvaret March 14, 2006 men vi holder jo også med det rigtige hold =) JA DE BLÅ OG GULE FRA SE;-)
Guest jxhab Besvaret March 14, 2006 Rapporter Besvaret March 14, 2006 JA DE BLÅ OG GULE FRA SE;-) hehehe .. naaarj ikke liiigee.. jeg holder med Don Ø .. fodbolden er lige meget.. det handler om penge ;)
J.C. Besvaret March 14, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 14, 2006 Man kan da godt være født i kbh og stadig holde med det rigtige hold :D Nej - det kalder man en wanker!
Guest jxhab Besvaret March 14, 2006 Rapporter Besvaret March 14, 2006 Eller feltmadras er det ikke nok bare at have ondt af dem :) de ved ikke bedre...
Guest jxhab Besvaret March 14, 2006 Rapporter Besvaret March 14, 2006 Eller feltmadras kunne man ikke bare sige man holder med det bedste hold i Skandinavien =)
BS Besvaret March 14, 2006 Rapporter Besvaret March 14, 2006 kunne man ikke bare sige man holder med det bedste hold i Skandinavien =) Det kan da siges meget kortere... AGF
Guest jxhab Besvaret March 14, 2006 Rapporter Besvaret March 14, 2006 Det kan da siges meget kortere... AGF Første Divisions holdet? :P
Mouse Besvaret March 14, 2006 Rapporter Besvaret March 14, 2006 Det kan da siges meget kortere... AGF *LOOOOL* At de overhovedet godkender, at hold fra kolonierne må spille suppen er mig en gåde Måske det er et DANIDA-projekt
Christian76 Besvaret March 15, 2006 Rapporter Besvaret March 15, 2006 Hvorfor skulle man dog holde med byens jyder bare fordi man er født i Kbh ?? Deres tilhængere er jo ikke andet end tilflyttede jyder der elsker at stå og råbe bonderøøøve efter sine tidligere naboer..... Der er kun EEN klub og det er BIF ;)
Guest jxhab Besvaret March 15, 2006 Rapporter Besvaret March 15, 2006 Hvorfor skulle man dog holde med byens jyder bare fordi man er født i Kbh ?? Deres tilhængere er jo ikke andet end tilflyttede jyder der elsker at stå og råbe bonderøøøve efter sine tidligere naboer..... Der er kun EEN klub og det er BIF ;) erhm.. host.. jeg er ikke jyde =) hvis fck's tilhængere er tilflyttede jyder, så tør jeg slet ikke komme med bud på hvad Brøndby tilhængere er .. men nok om det, vi bliver jo nok aldrig enige om det =) Som alle mulige andre forums, var det vel kun et spørgsmål om tid før man kunne få en fck vs. bif tråd herinde..
Gio Besvaret March 15, 2006 Rapporter Besvaret March 15, 2006 At Tænke Sig.... 11 sagesløse personer, hvoraf de fleste var udlændinge, blev søndag aften ofre for et groft tilfælde af happy slapping. De 11 var angiveligt taget fra København til Brøndby for at spille fodbold, da de blev passet op af en gruppe store drenge, som bankede dem gule og blå, imens det hele blev filmet fra forskellige vinkler og sendt direkte i tv: »Det var modbydeligt at se på. Noget af mishandlingen blev endda vist i langsom gengivelse«, sagde et tydeligt rystet øjenvidne. Gerningsmændene, der beskrives som veltrænede, var alle iført korte bukser. I en kommentar til sagen siger kriminoklog Flemming Balvig, at happy slapping slet ikke forekommer så ofte, som vi alle sammen går rundt og tror: »Det er for eksempel ikke nær så udbredt som Happy Meals«, tilføjer han.
J.C. Besvaret March 15, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 15, 2006 At Tænke Sig.... 11 sagesløse personer, hvoraf de fleste var udlændinge, blev søndag aften ofre for et groft tilfælde af happy slapping. De 11 var angiveligt taget fra København til Brøndby for at spille fodbold, da de blev passet op af en gruppe store drenge, som bankede dem gule og blå, imens det hele blev filmet fra forskellige vinkler og sendt direkte i tv: »Det var modbydeligt at se på. Noget af mishandlingen blev endda vist i langsom gengivelse«, sagde et tydeligt rystet øjenvidne. Gerningsmændene, der beskrives som veltrænede, var alle iført korte bukser. I en kommentar til sagen siger kriminoklog Flemming Balvig, at happy slapping slet ikke forekommer så ofte, som vi alle sammen går rundt og tror: »Det er for eksempel ikke nær så udbredt som Happy Meals«, tilføjer han. :laugh: :lol:
Lasse S Besvaret March 16, 2006 Rapporter Besvaret March 16, 2006 11 sagesløse personer, hvoraf de fleste var udlændinge, blev søndag aften ofre for et groft tilfælde af happy slapping. De 11 var angiveligt taget fra København til Brøndby for at spille fodbold, da de blev passet op af en gruppe store drenge, som bankede dem gule og blå, imens det hele blev filmet fra forskellige vinkler og sendt direkte i tv: »Det var modbydeligt at se på. Noget af mishandlingen blev endda vist i langsom gengivelse«, sagde et tydeligt rystet øjenvidne. Gerningsmændene, der beskrives som veltrænede, var alle iført korte bukser. I en kommentar til sagen siger kriminoklog Flemming Balvig, at happy slapping slet ikke forekommer så ofte, som vi alle sammen går rundt og tror: »Det er for eksempel ikke nær så udbredt som Happy Meals«, tilføjer han. Hahaha - yir!!!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu