Jump to content

Fritidshus - uten avlopp !!

Recommended Posts

Skrevet

Hej igen - kære, kære forum. I var alle væk torsdag - fredag, men jeg er så glad for at se jer alle sammen :love2: at jeg straks må hive et spørgsmål op. Fruen og jeg har set på et fritidshus - uden afløb !!! En søgning på sitet afslører hurtigt problemet: at mange kommuner kræver tilslutning, eller "mindst s.k. trekammarbrunn med infiltration/filterbädd" OK - her kommer så spørgsmålet - har nogen erfaring med siveanlæg - pileanlæg - nedsivningsanlæg ?? Og iøvrigt - hvad hedder så sådan noget på svensk ??

Besvaret
Hej igen - kære, kære forum. I var alle væk torsdag - fredag, men jeg er så glad for at se jer alle sammen :love2: at jeg straks må hive et spørgsmål op. Fruen og jeg har set på et fritidshus - uden afløb !!! En søgning på sitet afslører hurtigt problemet: at mange kommuner kræver tilslutning, eller "mindst s.k. trekammarbrunn med infiltration/filterbädd" OK - her kommer så spørgsmålet - har nogen erfaring med siveanlæg - pileanlæg - nedsivningsanlæg ?? Og iøvrigt - hvad hedder så sådan noget på svensk ??
Jeg har ingen erfaringer med pil, men de mest almindelige private rensningsanlæg er jo netop nedsivningsanlæg - dog uden pilekrat. Hvilke muligheder, I har, afhænger også af, hvad den aktuelle kommune mener, I skal have lov til. Måske er der tilslutningspligt til et offentligt anlæg. Mere om emnet på http://www.avloppsguiden.se :)
Besvaret

....se! .....se!! ......bare se !!! sølle 1 time og 18 minutter - og svaret ligger klart !!!! Tak - 1000 tak. Ikke så underligt, at dette site virker - og at man kan savne det. BLIV VED alle sammen.:th2:

Besvaret
....se! .....se!! ......bare se !!! sølle 1 time og 18 minutter - og svaret ligger klart !!!! Tak - 1000 tak. Ikke så underligt, at dette site virker - og at man kan savne det. BLIV VED alle sammen.:th2:
Øresundsdebatten er til for Dem... Efter sigende har debatten ikke været nede, man skal bare altid bruge adressen http://debat.sunddebat.com - er det ikke sådan det er, drenge? :new:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...