Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Stod en masse politi da jeg kom hjem efter betalingsanlægget. Desuden var tolderne fuldt bemandet på alle båse. Kunne dog ikke se noget politi der målte folk, men de stod over et par biler på parkeringspladsen efter betalingsanlægget. Hvad er det egentlig de toldere kigger efter? Jeg kørte forbi med fire fyldte sorte affaldssække bagi og jeg blev bare vinket forbi.. Jeg ved at jeg ser meget troværdig ud :D, men helt ærlig så virker de ikke særligt effektive..

Besvaret

Et eller andet finder de toldere trods alt, de finder så meget at de er blevet normeret med var det omkring 30-50 mand mere. Prøv at sætte en polsk nummerplade på, så skal du se hvor du bliver vinket ind til siden. http://sydsvenskan.se/sverige/article143695.ece Hehe Thomas. Det er der faktisk noget om. Vi ( min kæreste og jeg ) har ind registeret hendes Polske bil da vi flyttede herover. Og inden vi fik gjort det, så blev vi stoppet hver gang. Nu er det den samme bil, de samme mennesker der sidder i den. Men bliver aldrig stoppet. Selvfølgelig gør de bare ders job, og åbenbart rigtig godt. Er der forresten nogen der ved, hvorfor der ikke er toldstation når man køre til DK?

Besvaret
Er der forresten nogen der ved, hvorfor der ikke er toldstation når man køre til DK?
Ja, man har jo nedlagt alle danske toldstationer.. det gælder også Øresund. Der står heller ikke toldere længere i Sønderjylland. Iøvrigt skulle der være ligeså mange toldere ansat i Tull på Lernacken som toldere i hele Danmark.:eek:...
Besvaret
Ja' date=' man har jo nedlagt alle danske toldstationer.. det gælder også Øresund. Der står heller ikke toldere længere i Sønderjylland. Iøvrigt skulle der være ligeså mange toldere ansat i Tull på Lernacken som toldere i hele Danmark.:eek:...[/quote'] Hvad skulle de toldere i givet fald lede efter?? Snus i metervis eller måske fordærvet falukorv??? :D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...