Jump to content

Ét styk bjergvej - og en mand der kan køre bil.

Recommended Posts

Besvaret
Ja tak...det er 1 styks Radical SR8 med 2 styk 4 cyl, 1300cc Suzuki Hayabusa motorer der tilsammen leverer 383 heste ved næsten 10.000 rpm. Bilen har i øvrigt lige nappet den tidligere rekord på Nürburgring Nordschleife med 20 sekunder så den nu hedder 6 min og 55 sek. (tag hele turen her: http://www.cs.unm.edu/~donour/cars/radical-sr8-6_55_lap.mpg - fylder 38 MB ) Ja det er seriøst legetøj!
Ordet "helvedes-maskine" må være på sin plads. Han presser også citronen omkring 05:45...*skælve* What a driver!
Besvaret
Öh' date=' hvor er det sjove ??[/quote']"Sjove"? Ingen sagde det var sjovt....det her handler om "mand & maskine" der går op i en højere enhed. Respekt - må være ordet. :)
Besvaret
Jeg tror vi har fundet folkene bag Ghostrider og Getaway In Stockholm :th2: (super DVD'er iøvrigt) :thumbup:
GhostRider er fundet af myndighederne, men de har bare lidt problemer med at bevise hvad han har lavet .. HAn er faktisk blevet taget på en pocketbike, så vidt vides og fik en bøde, men politiet var bare ikke klar over hvem han var =)
Besvaret
GhostRider er fundet af myndighederne' date=' men de har bare lidt problemer med at bevise hvad han har lavet .. HAn er faktisk blevet taget på en pocketbike, så vidt vides og fik en bøde, men politiet var bare ikke klar over hvem han var =)[/quote'] Har du et link ??? Er nysgerrig... Det var da også på tide -det virker som om at de fleste her i Sverige ved hvem han er, og når han ligefrem har deltaget i roadracing mm. i SE, så ville det vel väre underligt, hvis han ikke blev snuppet på et tidspunkt.. Nå, men ser frem til at höre mere... :)
Besvaret

Ja, mange svenskere ved hvem han er. Og manger er gode venner med ham. Det skal man så ikke helt tro på, i den sidste Ghostrider eller Getaway, er der et interview med ham, hvor han netop siger overstående. At han til en fest havde stået og sludret med en person som pralede af han kendte Mr X og de andre fart tosser ;). Jeg tror kun det er en lille håndfuld mennesker som egentlig ved hvem han er.

Besvaret
Ja, mange svenskere ved hvem han er. Og manger er gode venner med ham. Det skal man så ikke helt tro på, i den sidste Ghostrider eller Getaway, er der et interview med ham, hvor han netop siger overstående. At han til en fest havde stået og sludret med en person som pralede af han kendte Mr X og de andre fart tosser ;). Jeg tror kun det er en lille håndfuld mennesker som egentlig ved hvem han er.
Han skulle hedde Patrik Fürstenhoff... men jeg kender ham ikke og vil det egentlig heller ikke :rolleyes:
Besvaret
Har du et link ??? Er nysgerrig... Det var da også på tide -det virker som om at de fleste her i Sverige ved hvem han er, og når han ligefrem har deltaget i roadracing mm. i SE, så ville det vel väre underligt, hvis han ikke blev snuppet på et tidspunkt.. Nå, men ser frem til at höre mere... :)
Phew, jeg ser lige hvad jeg kan få frem, jeg er nemlig ikke selv motorcykel interesseret, så jeg havde rent tilfældigt hørt det her forleden af fra en af mine venner som er motorcykel gal, så jeg kan lige se om han ikke kan få noget fakta på bordet =)
Besvaret
Han skulle hedde Patrik Fürstenhoff... men jeg kender ham ikke og vil det egentlig heller ikke :rolleyes:
Patrik er Mr. Hayabusa...wheelie-champ og dare-devil på highspeed-baghjul. Og ja...mange mener at vide at han er Ghostrider i egen høje person. Om det er rigtigt...tja. Folk snakker og er iiiihhh-så-kloge ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...