Admin Skrevet March 17, 2006 Rapporter Skrevet March 17, 2006 Hvis der er nogen der skal en tur i Bella centrel i weekenden, så husk lige og kom forbi JBL-bilen og få en unik lyd oplevelse.
claus Besvaret March 17, 2006 Rapporter Besvaret March 17, 2006 Jeg skal derind søndag... og det skal jeg da huske
Guest ThomasO Besvaret March 17, 2006 Rapporter Besvaret March 17, 2006 Jeg skal også ind og drømme...
Jønsson Besvaret March 17, 2006 Rapporter Besvaret March 17, 2006 Jeg skal også ind og drømme... Jeg skal bare nappe Jokeren i DK eller Drömvinsten i SE imorgen, så skal jeg ind og handle.... :D :D
Peter H. Besvaret March 18, 2006 Rapporter Besvaret March 18, 2006 Jeg skal bare nappe Jokeren i DK eller Drömvinsten i SE imorgen' date=' så skal jeg ind og handle.... :D :D[/quote'] Så du skal ha en bil på danske plader :):)
Thomas Besvaret March 18, 2006 Rapporter Besvaret March 18, 2006 Jeg har 2 fribilletter til afhentning! Væk:)
Jønsson Besvaret March 18, 2006 Rapporter Besvaret March 18, 2006 Hej Thomas, er interesseret i billetterne... Skriv til mig på god-damn@cool.dk Tak for dem...
NGO Besvaret March 18, 2006 Rapporter Besvaret March 18, 2006 Var der inde i dag. Bortset fra racing festivallen som var udflugtens højdepunkt (prøvede nu ikke noget), syntes jeg faktisk showet var en smule skuffende. Jeg var taget derind med den forhåbning at udstillerene var de enkelte bilfabrikanter som måske ville medbringe lidt godter fra Geneve udstillingen og ikke, som det viste sig, en broget skare af den danske forandler og brugtvognsbranche, med et udsnit af hvad de nu havde stående i salgslokalet. eneste rigtigt interessante udstiller var nok MLA som havde medbragt en DB9 Volante og lidt andet godt. Bare synd at udstille den slags biler ved siden af køen til pølsevognen med 100 skrigende unger. Hm. Nå jeg smuttede igen, det blev simpelthen for meget da jeg var inde og prøve(side) en Hummer H2 og overhørte standpasserens bedste salgsargument: "bilens fortræffelige evne til at trække campingvogn"
NUT´Ztoys Besvaret March 18, 2006 Rapporter Besvaret March 18, 2006 Hej , Var i Bella idag, og prøvede en tur i en Subaru Imprezza. Det var nok noget af det vildeste og sjoveste jeg har prøvet. Skal du i Bella, så spar ikke de kr. 250,- og prøv en tur. Der er ingen fortrydelse......... Vil du smide kr. 1000,- er der bl.a. Ford GT (den lød simpelthen for godt) med 550 hk eller Mercedes SLR med 627 hk. God fornøjelse. Hilsen Dan
Admin Besvaret March 19, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 19, 2006 Var der inde i dag. Bortset fra racing festivallen som var udflugtens højdepunkt (prøvede nu ikke noget), syntes jeg faktisk showet var en smule skuffende. Jeg var taget derind med den forhåbning at udstillerene var de enkelte bilfabrikanter som måske ville medbringe lidt godter fra Geneve udstillingen og ikke, som det viste sig, en broget skare af den danske forandler og brugtvognsbranche, med et udsnit af hvad de nu havde stående i salgslokalet. eneste rigtigt interessante udstiller var nok MLA som havde medbragt en DB9 Volante og lidt andet godt. Bare synd at udstille den slags biler ved siden af køen til pølsevognen med 100 skrigende unger. Hm. Nå jeg smuttede igen, det blev simpelthen for meget da jeg var inde og prøve(side) en Hummer H2 og overhørte standpasserens bedste salgsargument: "bilens fortræffelige evne til at trække campingvogn" Jeg synes slet ikke man kan kalde det en BILmesse uden VW og Audi. Meget underligt at de ikke er der.
APGraph Besvaret March 19, 2006 Rapporter Besvaret March 19, 2006 Jeg kiggede også langt efter Audi standen, det eneste der var fra audi var en 2 andre udstillere, som havde en Q7 og en wv12 A8 også var der sku for mange mennesker der ude Men ja super nice lyd i VAGcars.dk bil, tror jeg vil ha noget ligende i min Z4 :D
Guest ThomasO Besvaret March 19, 2006 Rapporter Besvaret March 19, 2006 Mja det var hurtigt overstået ... havde 2 biler jeg skulle se (prøvesidde)... RAV4, Audi A6 og BMW 5 serien. AUDI var der slet ikke. De har bare meldt sig helt ud, eller også er de blevet snobbede efter de er blevet "premium mærke" oppe sammen med MB og BMW. Har i prøvet den nye RAV4, holdaop en gang spacey plastic lort manner... 3 sekunder og man sprang ud fast besluttet på at .... det kunne ikke være rigtigt... BMW svigtede heldigvis ikke. Nåmen... det var da sjovt at se det der racerløb... familiefædrene var ved at pisse ud over sig selv af fryd Det må være hårdt at sætte sig ud i en Lupo, og trille hjem i den bagefter :laugh: Kommer der noget herovre så man kan lure AUDI på et tidspunkt? Nogen der ved noget?
NUT´Ztoys Besvaret March 19, 2006 Rapporter Besvaret March 19, 2006 Kunne nu godt styre min urinering, men det var dælme svært at få grinet af igen.......... Lidt af et antiklimaks at trille hjem , det er sandt. En så ekstrem køretur, uden at frygte for sit liv og førlighed, er et must. Du skulle have prøvet det Thomas.:th2: Hilsen Dan
alex Besvaret March 20, 2006 Rapporter Besvaret March 20, 2006 Nogen som var ude og prøve SLR'en ? Vi var nogle stykker som havde overvejet det - men desværre havde ham som kørte den ladet sig inspirere af "miss Daisy" - det endte med at blive en tur i MASERATI GT Trofeo - det var dælme sjovt ;o) Mvh Alex
Guest ThomasO Besvaret March 20, 2006 Rapporter Besvaret March 20, 2006 quote] Du skulle have prøvet det Thomas.:th2: ??????? Jeg kører jo BMW......hver dag Ellers er det jo bare at hænge på Peter H., så kan man nok finde en mulighed....
credde Besvaret March 20, 2006 Rapporter Besvaret March 20, 2006 Grunden til at VW og Audi ikke var der er vist nok, at de havde satset på en udstilling i Roskilde, som ikke blev til noget - og så er de sikkert blevet tøsefornærmet eller sådan noget. Men jeg er da glad for, at jeg ikke brugte tid på udstillingen - vil hellere til Essen Motorshow igen fx. :D
Peter H. Besvaret March 20, 2006 Rapporter Besvaret March 20, 2006 Grunden til at VW og Audi ikke var der er vist nok, at de havde satset på en udstilling i Roskilde, som ikke blev til noget - og så er de sikkert blevet tøsefornærmet eller sådan noget. Men jeg er da glad for, at jeg ikke brugte tid på udstillingen - vil hellere til Essen Motorshow igen fx. :D Nej ikke Essen... frankfurt og så på ringen bagefter, det gör vi hvert år :):)
credde Besvaret March 20, 2006 Rapporter Besvaret March 20, 2006 Der er jo ikke mange stylede biler på Frankfurt messen :D
Guest Supermule Besvaret March 20, 2006 Rapporter Besvaret March 20, 2006 Hvis man alligevel skal ud i Europa og kigge på bil, så hedder den Geneve og Essen.... Resten er kopier..... :)
NUT´Ztoys Besvaret March 20, 2006 Rapporter Besvaret March 20, 2006 ThomasO , det er da fint du kører BMW, og så hver dag, men det var den totale oplevelse jeg mente du skulle have prøvet. Det var ikke uden grund at man virket meget opstemt bagefter. At køre så stærkt og så kontrolleret sidelæns, er ikke hverdags kost for mig, og et eller andet sted, nok heller ikke for dig.;) Får du chancen ved et andet arrangement, så grib den........ Hilsen Dan
Lasse S Besvaret March 20, 2006 Rapporter Besvaret March 20, 2006 Var derinde søndag. Bilmessen var der nu ikke det store ved, men Racing Festivalen holdt fandme! Var ude i en BMW M6 med John Nielsen som fører og bagefter en Subaru Impreza WRX STi med Jesper Sylvest ved rattet. Fuck det var to fede ture - det fortryder jeg fandme ikke!!! :D
NUT´Ztoys Besvaret March 20, 2006 Rapporter Besvaret March 20, 2006 Jeps, var også ude at køre med Jesper Sylvest i Subaru´en. Smiler stadig når jeg tænker på turen:th2: :th2:
Guest ThomasO Besvaret March 20, 2006 Rapporter Besvaret March 20, 2006 Dan: He he he det var osse bare for sjov, stod faktisk og lurede lidt på det. Men brugte meget tid på at lede efter AUDI...
NUT´Ztoys Besvaret March 21, 2006 Rapporter Besvaret March 21, 2006 ThomasO, Det er OK:th2: Næste gang så prøv en tur, du bliver garanteret ikke skuffet. Hilsen Dan
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu