Michael P Skrevet March 19, 2006 Rapporter Skrevet March 19, 2006 Er det ikke tid til at oprette et Trelleborg forum? VH Michael P
Miss W Besvaret March 20, 2006 Rapporter Besvaret March 20, 2006 Er det ikke tid til at oprette et Trelleborg forum? VH Michael P Hey Michael, Det synes jeg er en god idé :th2: Der må da være andre herinde som påtænker at flytte eller er flyttet dertil. Jeg har ihvertfald ladet mig fortælle at det ny byggeri som er igang lige udenfor Trelleborg - "Stavstensudde" bliver købt af et flertal af danskere. Så jo - jeg er for. :) Winnie
credde Besvaret March 20, 2006 Rapporter Besvaret March 20, 2006 Måske skulle du også ændre brugernavn, det er jo noget tid siden, du flyttede fra Vellinge :D
Homer Besvaret March 20, 2006 Rapporter Besvaret March 20, 2006 Bygger hus i Fuglie (som er tæt på Vellinge, men i Trelleborg Kommune), så melder mig gladeligt under fanen - blot jeg slipper for den fæle stank af rådden tang og osen fra færgerne, der ligger som en tåge over Trelleborg...
Miss W Besvaret March 20, 2006 Rapporter Besvaret March 20, 2006 Bygger hus i Fuglie (som er tæt på Vellinge' date=' men i Trelleborg Kommune), så melder mig gladeligt under fanen - blot jeg slipper for den fæle stank af rådden tang og osen fra færgerne, der ligger som en tåge over Trelleborg... [/quote'] Hehe - jeg bemærkede godt tanglugten sidste efterår da vi kørte rundt og kiggede på huse - men faktisk oplevede jeg det mest når vi var helt nede ved vandet - og ikke decideret i Trelleborg by. Det er også skægt at den osen fra færgerne du dér nævner heller ikke har været noget min kæreste og jeg tænkte synderligt over da vi fandt vort hus (som i princippet er placeret små 800-900m fra havnen). Faktisk oplevede jeg luften som særdeles frisk og dejlig fra første færd... Men sådan er der jo så meget. (Det har sikkert også meget at sige hvor man tidligere har boet). Jeg glæder mig til at flytte sydpå - til palmerne (som snart står på deres plads igen) og det knitrende smukke vand. Smil, Winnie
Wonko the Sane Besvaret March 20, 2006 Rapporter Besvaret March 20, 2006 Glimrende idé! Jeg har købt et lille hus et par km. nord for Trelleborg, meget tæt på jernbanen, men dejligt billigt :) Hvis alt går vel flytter jeg i løbet af påsken.. Så jeg er helt klart FOR et Trelleborg forum :th2:
Bjerggorilla Besvaret March 28, 2006 Rapporter Besvaret March 28, 2006 Jeg har købt et lille hus et par km. nord for Trelleborg, meget tæt på jernbanen, men dejligt billigt :) Hvis alt går vel flytter jeg i løbet af påsken.. Så jeg er helt klart FOR et Trelleborg forum :th2: Bliver det til noget med et Trelleborg forum .....?????
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu