Jump to content

et par små hurtige om min (måske) nye bolig?

Recommended Posts

Besvaret

Gula Höja Trine og jeg boede i Gula Höja i halvandet år - på V. Skrävlingevägen 102. Super fint sted - MEGET stille, familievenligt. Rart område med hyggeligt villakvarter rundt omkring. Gode indkøbsforhold - meget forstads-lilleby-agtig stemning. Rigtig god forening - vi fik lejenedsættelse flere gange, selvom lejen i forvejen var forsvindende lille. Tilmed blev murværket gennemrestaureret, mens vi boede der - en bekostelig affære, som vi ikke mærkede noget til. God service fra viceværten - på alle måder en positiv oplevelse. Én lille bagatel: Ret ofte havde vi ikke noget vand og endnu tiere ikke noget varmt vand. Måske én gang om ugen uden varmt vand og minimum én gang om måneden uden vand overhovedet. Ved ikke hvorfor? Anyway - de bedste anbefalinger herfra - kun at det lille lidt langt fra resten af byen trækker ned. :) Sanni

Besvaret
Én lille bagatel: Ret ofte havde vi ikke noget vand og endnu tiere ikke noget varmt vand. Måske én gang om ugen uden varmt vand og minimum én gang om måneden uden vand overhovedet. Ved ikke hvorfor? Anyway - de bedste anbefalinger herfra - kun at det lille lidt langt fra resten af byen trækker ned. :) Sanni
Tak for svaret... kunne du evt. hjælpe mig lidt med driftskostnad, jeg ved slet ikke hvor meget jeg skal regne med der. Hvor langt vil du sige det er fra byen, og hvordan er busforbindelserne? Det med vandet lyder da ubehageligt... var det i flere timer ad gangen eller hvor slemt var det? På forhånd tak
Besvaret

Hmmm?? Jeg skal lige tilbage i nogle gamle mapper for at finde regninger. Det koster ikke ret meget - vand og varme er jo gratis og hvor meget el, du bruger, er jo op til dig. Så er der forsikring - det er under 100 kr om mdr., og så er der licensen, som vist nok er noget med 400 kr. i kvartalet... cirka - jeg tjekker lige gamle mapper og vender tilbage. Ét aspekt; det er pisse svært at få parkeringsplads omkring blokkene. Super gode vaske forhold, og så er der mini-ghym, værksted, festlokaler, billardhal og alskens rundt omkring i kældrene - rigtig super! :thumbup:

Besvaret

Super! Jeg påskønner virkeligt din hjælp. Jeg havde godt nopk frygtet det med en parkeringsplads... er det et problem man skal betale sig ud af, eller er det bare tough?

Besvaret

Bare ærgerligt... Ja, det koster ikke en skid at parkere så vidt jeg husker - virkelig småpenge. Men man kan ikke betale sig frem i køen, som er laaaang. Og det er noget rigtig bull shit, for mange af pladserne bruges slet ikke, men fordi de er så billige, så beholder folk dem til, når de har gæster. Derfor sker der ikke en skid i den kø - meeeen det var tale om det skulle laves om, mener jeg at kunne huske, og nu er det over et år siden vi flyttede derfra, så måske er der sket noget i mellemtiden.

Besvaret

driftskostnad er der nogen der kan hjælpe mig med hvor meget jeg ca. skal beregne i driftskostnad/år i en bostadsrätt (2v ca. 60m2)? På forhånd tak

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...