Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Jeg skal have importeret en bil fra tyskland til sverige. Men der er et problem som er at vi skal finansere bilen, men finansen skal stå i min fars navn og bilen skal stå i mit. Derefter er mit spørgsmål så, er der nogen firmaer eller noget andet som kan gøre denne slags arbejde for en? Jeg kender godt authouse men de tager 25.000,- svenske kroner for det hele og det er noget DYRT for mig. Er der andre firmaer som kan gøre det billigt og ligger i skåne området eller omegn??? Hvad skal jeg undgå i sådan nogle handel?

Besvaret
Hej Jeg skal have importeret en bil fra tyskland til sverige. Men der er et problem som er at vi skal finansere bilen, men finansen skal stå i min fars navn og bilen skal stå i mit. Derefter er mit spørgsmål så, er der nogen firmaer eller noget andet som kan gøre denne slags arbejde for en? Jeg kender godt authouse men de tager 25.000,- svenske kroner for det hele og det er noget DYRT for mig. Er der andre firmaer som kan gøre det billigt og ligger i skåne området eller omegn??? Hvad skal jeg undgå i sådan nogle handel?
Tager Peter/Autohaus sig ikke også betalt for 6 mdr´s garanti? Den er jo ikke dum at ha´ ved køb af en importbil. Det kan meget vel blive penge der er givet godt ud.
Besvaret
Jeg har ikke prøvet dem til import, men har i øvrigt også gode erfaringer med Jarls Bilservice (http://www.jarlsbilservice.com) - og de importerer ved jeg og har også ofte spændnede biler holdnede til salg. AutoHaus importerde min 530 - og er absolut tilfreds med den service Peter leverede.
Guest Supermule
Besvaret

Jeg har gode erfaringer med GE Moneybank oppe i Stockholm.... Der er en del danskere der finansierer biler igennem dem, da de ikke er så krævende mht dokumenteret lønindkomst osv. Meget fleksible og hurtige til at svare....

Besvaret
Jeg har gode erfaringer med GE Moneybank oppe i Stockholm.... Der er en del danskere der finansierer biler igennem dem, da de ikke er så krævende mht dokumenteret lønindkomst osv. Meget fleksible og hurtige til at svare....
Det er nok fordi du er kunde i GE,for ellers vil de se stort set det hele :),og de ligger i Malmö

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...