Toft Besvaret May 17, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret May 17, 2006 nej' date=' han har endnu ikke leveret "carolla's hit låter 7" tilbage endnu [/quote'] Men jeg kommer på besøg hos din bagbo i aften, så måske du kan få dem tilbage der, hvis jeg kan låne "Jimmy & René - for evigt til grin 3" og "Ulla Pia - navnet forpligter 5" ??
credde Besvaret May 17, 2006 Rapporter Besvaret May 17, 2006 For dvd film kan anbefales www.hidefdvd.com (gamle dage var det www.dv-depot.com), de er billige og her ryger filmene også igennem tolden som regel. Har købt en del film der og er kun én gang røget i tolden, det var da de blev sendt med UPS. Nu får jeg dem sendt med snail mail, selvom det tager lidt længere tid, så er det det værd, hvis de ikke ryger i tolden.
Persson Besvaret May 17, 2006 Rapporter Besvaret May 17, 2006 Men jeg kommer på besøg hos din bagbo i aften' date=' så måske du kan få dem tilbage der, hvis jeg kan låne "Jimmy & René - for evigt til grin 3" og "Ulla Pia - navnet forpligter 5" ??[/quote'] Det kan du ihvertfald - bare du lover ikke at fedte "Ulla Pia" coveret til mere end nødvendigt, autografen er nemlig ret sjælden da den er næsten uden stavefejl.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu