BS Skrevet March 22, 2006 Rapporter Skrevet March 22, 2006 I stil med Øl og Kaffe tråden kan gode cafe'er nævnes her. Hvordan den gode Cafe skal defineres er man selv lidt herre over jo. Smag og behag er jo forskellig.:th2:
Sach Besvaret March 22, 2006 Rapporter Besvaret March 22, 2006 Ja, jeg er godt nok ikke fået kaffe her, men deres mad er god og billig. :th2: Cafe Ceder, Östra Förstadsgatan 23d Espressohouse er også god, hvis man lige skal have en te eller lign med og så kan man jo få rabat med deres eget kort.
Sach Besvaret March 22, 2006 Rapporter Besvaret March 22, 2006 Så var det måske under tråden "Den gode cafe" den skulle have været :th2: Hedder denne tråd ikke også den gode cafe??? ;)
BS Besvaret March 22, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 22, 2006 Hedder denne tråd ikke også den gode cafe??? ;) Niver mig selv i armen og får en til at give mig en dumflad for ikke at læse hvilken tråd vi er i:flov:
Gio Besvaret March 22, 2006 Rapporter Besvaret March 22, 2006 Så var det måske under tråden "Den gode cafe" den skulle have været :th2:Er du træt, Brizz? ;)
BS Besvaret March 22, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 22, 2006 Er du træt' date=' Brizz? ;)[/quote'] Ja og klokken er kun 13:46
Sach Besvaret March 22, 2006 Rapporter Besvaret March 22, 2006 Helt ok, det går jo lidt hurtigt en gang imellem. Mange forbinder jo også caféer med kaffe og te, så det var mere det jeg havde i tankerne, da jeg omtalte kaffe. :)
Sach Besvaret March 22, 2006 Rapporter Besvaret March 22, 2006 Der ligger også en god cafe ( ihvert fald deres kager) nede på Lille Torv, den er i 2 etager, men kun mulighed for at sidde ovenpå eller udenfor. Kan ikke lige huske navnet.
BS Besvaret March 22, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 22, 2006 Helt ok' date=' det går jo lidt hurtigt en gang imellem. Mange forbinder jo også caféer med kaffe og te, så det var mere det jeg havde i tankerne, da jeg omtalte kaffe. :)[/quote'] Tanken med at lave en tråd der hed Kaffe og en der hed Cafe var netop at skille dem en lille smule ad da nogen cafe'er direkte går efter speciel kaffe osv men det undskylder stadig ikke at jeg ikke læste hvilken tråd vi var i:flov:
Madsen Besvaret April 15, 2006 Rapporter Besvaret April 15, 2006 Ja, jeg er godt nok ikke fået kaffe her, men deres mad er god og billig. :th2: Cafe Ceder, Östra Förstadsgatan 23d Espressohouse er også god, hvis man lige skal have en te eller lign med og så kan man jo få rabat med deres eget kort. Uh ja det er et godt sted!! Det hed noget andet før (Phoenix Corner eller lignende), ved ikke om det er den samme ejer, men den gamle ejer var dansk/libaneser og rigtig rigtig venlig!
Sach Besvaret April 15, 2006 Rapporter Besvaret April 15, 2006 Uh ja det er et godt sted!! Det hed noget andet før (Phoenix Corner eller lignende), ved ikke om det er den samme ejer, men den gamle ejer var dansk/libaneser og rigtig rigtig venlig! Det er stadig den samme ejer, og han er nemlig rigtig flink. :th2:
MRoderick Besvaret April 16, 2006 Rapporter Besvaret April 16, 2006 Der ligger også en god cafe ( ihvert fald deres kager) nede på Lille Torv' date=' den er i 2 etager, men kun mulighed for at sidde ovenpå eller udenfor. Kan ikke lige huske navnet.[/quote'] Det er nok den der hedder Pronto, den tror jeg at jeg vil prøve, næste gang jeg er på udkig efter et espresso fix :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu