Jan Skrevet March 25, 2006 Rapporter Skrevet March 25, 2006 I løbet af året vil jeg få tilbudt en grund i Vintrie og i Solglimten. Er der nogle af jer som kender disse 2 områder. Vintrie har jeg fundet på kortet, men solglimten siger mig intet. Hvis i kender et af disse stedet, vil jeg sætte pris på en kommentar omkring hvad i synes om området. Er der skoler, børnehaver, butikker osv. Håber på lidt hjælp.
Jan Besvaret March 27, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 27, 2006 Er der virkelig ingen som kan hjælpe?
Gio Besvaret March 27, 2006 Rapporter Besvaret March 27, 2006 Er der virkelig ingen som kan hjælpe?"Solglimten" lyder mere som et navn på en BRF i mine ører (bostadsrättsforening). Kan www.google.se / www.eniro.se / www.hitta.se o.a. ikke komme op med noget mere konkret, Jan? Jeg har ikke selv lige luret.
Miss W Besvaret March 27, 2006 Rapporter Besvaret March 27, 2006 Ja jeg ved ikke... jeg fandt dette ved søgning på google... http://www.malmo.se/gatortorgtrafik/aktuellaarbeten/kvsolglimtenoxie.4.1dacb2b109b75417aa80003385.html Men aner ikke om det er det passer Smil, Winnie
Gio Besvaret March 27, 2006 Rapporter Besvaret March 27, 2006 Ja jeg ved ikke... jeg fandt dette ved søgning på google... http://www.malmo.se/gatortorgtrafik/aktuellaarbeten/kvsolglimtenoxie.4.1dacb2b109b75417aa80003385.html Men aner ikke om det er det passeDet lyder da bestemt som præcis det rigtige!?
Jan Besvaret March 28, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 28, 2006 Ja det ser ud til at det er det område malmø kommune snakker om. Tak for det. Kender i til Vintrine området? Jeg tager selvfølgelig over og kigger på det, men det kunne være godt med nogle gode råd.
Miss W Besvaret March 28, 2006 Rapporter Besvaret March 28, 2006 Ja det ser ud til at det er det område malmø kommune snakker om. Tak for det. Kender i til Vintrine området? Jeg tager selvfølgelig over og kigger på det' date=' men det kunne være godt med nogle gode råd.[/quote'] Hej Jan, Ville gerne kunne være mere behjælpelig men kender ikke til områderne du nævner ved egen erfaring. Det lader dog til at Vintrie ligger i Bunkeflostrand-området og mange danskere herinde giver udtryk for at være meget glade for det område :) det ligger jo rigtig tæt på broen. Men ja, som du selv siger - så er det værd at checke områderne ud ved egen hånd. Vi har jo alle forskellige kriterier/ønsker for vort bo. :) Smil og held og lykke, Winnie
hsahirf Besvaret March 28, 2006 Rapporter Besvaret March 28, 2006 Vintrie er en lille hyggelig landsby lige ved siden af Bunkeflo landsby. Jeg kender godtnok ikke andet til området end at jeg jævnligt kører forbi, og en gang imellem, igennem disse to små landsbyer, når jeg skal til Svågertorp fra Bunkeflostrand - det ser rigtig "lille-landsby-langt-ude-på-landet"-hyggeligt ud og ligger alligevel så man kan være ved betalingsanlægget på 5 min efter man starter bilen og i Malmø centrum på måske 10 min. Og der er vel ca. 3 km til Svågertorp. Uden at nogen må hænge mig op på noget, kommer der vist også noget city-tunnel meget tæt på (Nede ved Lindeborg-rundkørslen - er det ikke noget city-tunnel-byggeri?)
Jan Besvaret March 30, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 30, 2006 Jeg takker for informationerne. Så er det bare at vente til det bliver sommer. Hvis vi er rigtige heldige kan der fejres nyt år i det nye hus. Vi ses på den anden side.
Guest michaelbo Besvaret March 30, 2006 Rapporter Besvaret March 30, 2006 Vintrie I løbet af året vil jeg få tilbudt en grund i Vintrie og i Solglimten. Er der nogle af jer som kender disse 2 områder. Vintrie har jeg fundet på kortet' date=' men solglimten siger mig intet. Hvis i kender et af disse stedet, vil jeg sætte pris på en kommentar omkring hvad i synes om området. Er der skoler, børnehaver, butikker osv. Håber på lidt hjælp.[/quote'] Kender godt Vintrie. Bor der. Kan anbefales.Kort sagt, altså.
Jan Besvaret March 31, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 31, 2006 Det lyder da spændende. Kan du oplyse mig om der findes skole i Vintrie, og om der også findes forskoler.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu