Miriam Skrevet March 26, 2006 Rapporter Skrevet March 26, 2006 Hej Ville lige høre om der var nogle der havde en masse flyttekasser liggende som de ikke lige skal bruge den næste mdr. tid ?? Så låner jeg dem meget gerne ! Fang mig på miriamstilling@hotmail.com , 3122 5060 eller herinde :th2:
mrode Besvaret March 26, 2006 Rapporter Besvaret March 26, 2006 Hej Ville lige høre om der var nogle der havde en masse flyttekasser liggende som de ikke lige skal bruge den næste mdr. tid ?? Så låner jeg dem meget gerne ! Fang mig på miriamstilling@hotmail.com , 3122 5060 eller herinde :th2: Jeg er ikke helt færdig med at pakke ud endnu, men jeg tror jeg har en ca. 20-30 stykker.
SanneJ Besvaret March 26, 2006 Rapporter Besvaret March 26, 2006 Jep. Jeg har vel en 20-30 stykker. Dem må du da gerne låne -regner ikke med at flytte foreløbig:)
Miriam Besvaret March 26, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 26, 2006 Perfekt, man skal altid bruge flere end man regner med. Regner med at vi skal bruge små 100 stk. Kan i ikke sende mig en PM men et tlf nr. så kontakter jeg jer lige. Planen var at købe nogle farve mærker og sætte på så jeg kan holde styr på hvem der skal have hvad tilbage Tak for hjælpen indtil videre, den fungere bare den her side :th2:
almir.dk Besvaret March 26, 2006 Rapporter Besvaret March 26, 2006 Hej Ville lige høre om der var nogle der havde en masse flyttekasser liggende som de ikke lige skal bruge den næste mdr. tid ?? Så låner jeg dem meget gerne ! Fang mig på miriamstilling@hotmail.com , 3122 5060 eller herinde :th2: HAr osse nogle hvis du stadig mangler Hilsen Almir
Miriam Besvaret March 26, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret March 26, 2006 HAr osse nogle hvis du stadig mangler Hilsen Almir Meget gerne, send mig en PM med et nr så ringer jeg til dig i morgen :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu