Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej, Er der nogle af jer, der arbejder i DK, tager bilen over broen for så at parkere den ved Metroen. Jeg arbejde i København centrum og har ikke mulighed for at parkere, men vil gerne tage bilen ind i mellem (uden nødvendigvis at komme i tæt morgen og eftermiddagstrafik). Hvad er mulighederne for billig parkering - og hvad koster det? chr

Besvaret

Har faktisk overvejet samme.. måske skulle man forslå Ritt en kæmpe gratis p-plads i Ørestaden, så kunne hun slippe for trafik gennem byen. Jeg ville da klart parkere der og benytte metroen ind til byen.. 50 kr om dagen er for dyrt.....

Besvaret

Hvis nogen af jer er kendt på amager, så vil jeg foreslå at i parkerer ved/ i nærheden af Slusevej. Der er godt nok tale om et villakvarter, men hvis der ikke er for mange biler konstant så kunne man holde i det område for det er gratis. Det tager max 2 min at gå til metroen ved fields. Kør dertil ad Kongelundsvej. Sørg for ikke at holde ved samme plads hver dag, for der vil sandsynligvis meget hurtigt komme parkeringsrestriktioner.

Besvaret

Jeg ved ikke om det er til meget hjælp, men lige overfor Tårnby station er der nogle gratis p-pladser som vi tit bruger. Det er meget let lige at hoppe på toget og ind til byen på den måde, og man sparer mange penge på parkering.. I Ørestad kan man jo fint skifte til metroen, det passer jo meget godt sammen, og det er jo bare at køre op af afkørslen til Tårnby, parkere og så skifte i Ørestad... Håber du kan bruge det til noget! :laugh:

Besvaret

Alternativt kan man køre ned til det byggeri, der ligger mellem DR-byen og det nye runde kollegie inde bag IT-universitetet - der er frie parkeringspladser, da byggeriets beboere jo kører på arbejde og det er tæt til metrostation DR-byen/Universitetet.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...