Jump to content

Stoppkort fra Posten?

Recommended Posts

Guest Mogens
Skrevet

I vor postkasse lå et blåt plastikbrev fra Posten - de kalder det et stoppkort, og det er adresseret til den tidligere ejer. Man skal tilsyneladende hælde det i den gule postkasse, men jeg kan ikke rigitgt se formålet. Ka' du?

Besvaret
I vor postkasse lå et blåt plastikbrev fra Posten - de kalder det et stoppkort, og det er adresseret til den tidligere ejer. Man skal tilsyneladende hælde det i den gule postkasse, men jeg kan ikke rigitgt se formålet. Ka' du?
Er der ingen, der kender til dét?
Besvaret

Kunne det ikke tænkes, at den tidl. ejer ikke har husket at melde flytning. Der er jo nogle, der gerne vil have post på deres adresse, hvis de f.eks. har udlejet boligen. Ja, det er bare et forslag. Det er nok meningen, at når du smider det der stoppkort i postkassen, så får du ikke mere med tidl. ejers adresse.:confused:

Besvaret
Kunne det ikke tænkes, at den tidl. ejer ikke har husket at melde flytning. Der er jo nogle, der gerne vil have post på deres adresse, hvis de f.eks. har udlejet boligen. Ja, det er bare et forslag. Det er nok meningen, at når du smider det der stoppkort i postkassen, så får du ikke mere med tidl. ejers adresse.:confused:
Ja, jeg er også confused. Den tidligere ejer har betalt for at få eftersendt sin post. Derfor virker det skørt, at jég får et stoppkort, hvormed jég kan stoppe al efterfølgende postgang vedr. hans post. Nuvel - det er sket nu...
Besvaret

Det lyder ellers smart. Vi får stadig post til de tidligere ejere, og nu har vi boet her siden nov 2004. Vi er ved at være godt trætte af der, bla fordi der kommer en masse underligt post til manden.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...