Jump to content

Fartkontrol nede i selve tunnelrøret ved vejarbejdet!!

Recommended Posts

Skrevet

Fartkontrol i selve tunellen i forbindelse med vejarbejdet. Husk 70 km/t.... 27. marts kl 13.45

Besvaret
Fartkontrol i selve tunellen i forbindelse med vejarbejdet. Husk 70 km/t.... 27. marts kl 13.45
Ikke bare Vejdirektoratets "Din fart: XX km/t"...og hvis over den tilladte hastighed, så fyrer de et par blitz af?
Besvaret
Ikke bare Vejdirektoratets "Din fart: XX km/t"...og hvis over den tilladte hastighed' date=' så fyrer de et par blitz af?[/quote'] Laser så vidt jeg er informeret.... min "kilde":) så ihvertfald en MB AMG der blev kaldt ind til siden..:flov:
Guest Supermule
Besvaret

Ja det var gudskelov ikke mig.... Skal først på job kl 19 iaften.... :)

Guest ThomasO
Besvaret

Har lige fået en mail 16:45 om fartkontrol. Noget må de åbenbart lave dernede...

Besvaret
Man skulle ellers tro det var den anden vej trafiken gik her kl. 17 :rolleye:
Det er fordi SuperMule har proklameret at han kører på arbejde kl 19....*muahahaha*....de nyder en kop varm kaffe i mellemtiden.
Besvaret
Har lige fået en mail 16:45 om fartkontrol. Noget må de åbenbart lave dernede...
hvor får du de emails ? vi burde lave noget automatisk SMS hvor første person der opdager en fartkontrol ringer op på et nummer og taster f.eks. 2 (for fartkontrol SE->DK) og så får alle tilmeldte automatisk en SMS. Problemet er at SMS koster.
Besvaret
hvor får du de emails ? vi burde lave noget automatisk SMS hvor første person der opdager en fartkontrol ringer op på et nummer og taster f.eks. 2 (for fartkontrol SE->DK) og så får alle tilmeldte automatisk en SMS. Problemet er at SMS koster.
www.razzia.dk?
Besvaret
ThomasO fik en mail kl hvad?? 16.45.. Jeg fik første melding omkring kl 14 så de var da long gone kvart i 5.
Besvaret
Er det kun mig hvor det kribler i fingerne for at køre slalom i mellem de kegler de har sat ud...........:D
hehe jeg havde netop denne diskution med kæresten da vi kørte hjem i går...jeg var overbevist om at man sagtens kunne ta dem med de 70 vi kørte med...hun var dog af en HELT anden opfattelse, så vi fik ikke prøvet ;-)
Besvaret
Sjovt. .. Det skulle man jo ikke tro de måtte .. Jeg mente de kun måtte stå hvor det er lovligt, eller parkere hvor det er lovligt.. Men jeg ved ikke om det gælder anderledes dernede. Ja god reminder, det er i hvert fald fuldstændig tåbeligt at se alle de fjolser, som lige skal nå at overhale den sidste bil inden de så vælger at trække ind foran folk.. Eller folk som ligger og presser folk til at køre mere end de 70 km/t .. Jeg er da i hvert fald glad for jeg ikke skal arbejde nede i tunnellen mens der kører folk rundt der ikke har respekt for andet end dem selv.. Spørger du mig så skulle folk miste kortet på stedet.. Men ja desværre følger hjernen ikke med størrelsen af bilen ;)
Besvaret
hehe jeg havde netop denne diskution med kæresten da vi kørte hjem i går...jeg var overbevist om at man sagtens kunne ta dem med de 70 vi kørte med...hun var dog af en HELT anden opfattelse' date=' så vi fik ikke prøvet ;-)[/quote'] ehehe.. du siger noget...
Besvaret
hehe jeg havde netop denne diskution med kæresten da vi kørte hjem i går...jeg var overbevist om at man sagtens kunne ta dem med de 70 vi kørte med...hun var dog af en HELT anden opfattelse' date=' så vi fik ikke prøvet ;-)[/quote'] Jeg måtte jo prøve dog kun de sidste 3 men det var lige så sjovt som jeg havde håbet på...................:laugh:
Besvaret
Hva Gio du bliver hurtigt sur var !! Bare fordi man er lidt hurtigt :fight::rolleye:
Ha ha...næh nej - der var jo ingen grund til at det stod der to gange ;) Og eftersom du var hurtigere end jeg, så vandt du. 1-0...sejr til Mimse...Gio gik tudende fra kampen...kiks til aftensmad og "Sutteklud & Co." i fjerneren. :D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...