CAC Skrevet March 31, 2006 Rapporter Skrevet March 31, 2006 Jeg har mulighed for at få et billigt lån i samme bank hvor klarer min økonomien for det firma jeg arbejder for(de har mange penge i banken :D ). Det er jo fint, og jeg skal i næste uge sende dem alle min økonomiske detaljer hvorefter de vil give mig et tilbud (de ved dog ikke at jeg pønser på at tage over sundet, jeg skal bare have tilbuddet ;) ) Nu er jeg så heldig at jeg kender en der kender en der arbejder i en SE bank, og han siger at han også kan give mig et godt tilbud... hvilket jo er lækkert Min tanke er så.. kan det overhovedet betale sig at overveje lånet i DK, da renterne sikkert uanset hvad vil være billigere i SE? Er der noget jeg har overset? På forhånd tak
Gio Besvaret March 31, 2006 Rapporter Besvaret March 31, 2006 Min tanke er så.. kan det overhovedet betale sig at overveje lånet i DK, da renterne sikkert uanset hvad vil være billigere i SE? Er der noget jeg har overset?Tja...du skal stadig have dine danske penge overført til den svenske bank, for at kunne betale af på sagerne herovre. Og stiger den svenske krone, så bliver dine lån jo tilsvarende dyrere - såfremt du stadig bibeholder en dansk indkomst. Men ellers...så kan jeg ikke se der er noget i vejen for at høre hvad de siger. Både på DK og SE-siden. Om ikke andet for at du kan få et billede af forskellen...og så, forhåbentlig, tage grinende afsted til din svenske bank for at underskrive papirerne.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu