Per Skrevet April 2, 2006 Rapporter Skrevet April 2, 2006 Kan en almindelig bruger, lukke en tråd og hvis det kan lade sig gøre, hvordan gør man så det? / Per.
Gio Besvaret April 2, 2006 Rapporter Besvaret April 2, 2006 Kan en almindelig bruger, lukke en tråd og hvis det kan lade sig gøre, hvordan gør man så det? / Per.Nej...det er kun moderatorer og admin der kan lukke tråde.
Per Besvaret April 2, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 2, 2006 Nej...det er kun moderatorer og admin der kan lukke tråde. Tak Gio. Undrer mig stadig fælt over hvordan du bærer dig af med at svare så hurtigt. Jeg har fået et billede i mit hoved, hvor der ringer 4 klokker i din lejlighed som på en gammeldags brandstation og lampen i stuen begynder at blinke når der kommer et nyt indlæg Uanset hvordan du bærer dig ad er det dejligt :th2:
Gio Besvaret April 2, 2006 Rapporter Besvaret April 2, 2006 Tak Gio. Undrer mig stadig fælt over hvordan du bærer dig af med at svare så hurtigt. Jeg har fået et billede i mit hoved, hvor der ringer 4 klokker i din lejlighed som på en gammeldags brandstation og lampen i stuen begynder at blinke når der kommer et nyt indlæg Uanset hvordan du bærer dig ad er det dejligt :th2: ...det var et tilfælde. Men sunddebatten ligger gerne og hygger sig i et vindue 24/7 - og så refresh´er jeg sådan løbende, når jeg er ved maskinen. Og da du skrev, da var jeg lige igang med min første gennemgang på dagen. (jeps...stod først op 11:45 )
BS Besvaret April 2, 2006 Rapporter Besvaret April 2, 2006 ...det var et tilfælde. Men sunddebatten ligger gerne og hygger sig i et vindue 24/7 - og så refresh´er jeg sådan løbende' date=' når jeg er ved maskinen. Og da du skrev, da var jeg lige igang med min første gennemgang på dagen. (jeps...stod først op 11:45 )[/quote'] Kunne ellers godt have dig mistænkt for at der var en anden årsag til den hurtige respons. Men den lader vi ligge :D
Nif Besvaret April 2, 2006 Rapporter Besvaret April 2, 2006 Sjovt der lige bliver snakket om det. For det har også undret mig. Jeg ser Gio med en meget lille bærebar med vibrator, og uanset om han er ude og spise fint, bliver der lige hurtigt svaret Og totalt cool det er
Gio Besvaret April 2, 2006 Rapporter Besvaret April 2, 2006 Sjovt der lige bliver snakket om det. For det har også undret mig. Jeg ser Gio med en meget lille bærebar med vibrator, og uanset om han er ude og spise fint, bliver der lige hurtigt svaret Og totalt cool det er He he...well - det hænger jo nok sammen med min mangel på job p.t. - så jeg sidder jo ofte og surfer job-sider, skriver CV osv. - og så ligger debatten lige til højrebenet.
Jette Besvaret April 2, 2006 Rapporter Besvaret April 2, 2006 Held og lykke He he...well - det hænger jo nok sammen med min mangel på job p.t. - så jeg sidder jo ofte og surfer job-sider' date=' skriver CV osv. - og så ligger debatten lige til højrebenet.[/quote'] Held og lykke med jobsøgningen Gio - må du finde det du gerne vil have.:th2:
Gio Besvaret April 2, 2006 Rapporter Besvaret April 2, 2006 Held og lykke med jobsøgningen Gio - må du finde det du gerne vil have.:th2:Takker & Bukker...."live long and prosper" :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu