Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Med henblik på at få lidt farve... Mere fordi jeg syntes slet ikke jeg har set nogle i malmø. Nogle der gider foklare hvor der ligger nogle i malmø city?

Besvaret
Nogle der gider foklare hvor der ligger nogle i malmø city?
Træt? ;) Jeg smed et link til adresser i min tidligere post. Du kan tilmed, på hitta.se, se et billede af adressen. Så bliver det vel ikke ret meget nemmere?
Besvaret

Ja, atter en ubrugelig kommentar fra brizz, hvilken overraskelse...! :sick: Jo, så godt dit kort Gio, men ville sådan set bare se om der var kendskab til nogle bestemte solarier herinde, dermed ikke sagt at dit kort ikke er et godt alternativ, men det var personlige referencer jeg var ude efter. Derfor spurgte jeg specifikt efter nogen der kendte nogle solarier.

Besvaret
ville sådan set bare se om der var kendskab til nogle bestemte solarier herinde' date=' dermed ikke sagt at dit kort ikke er et godt alternativ, men det var personlige referencer jeg var ude efter. Derfor spurgte jeg specifikt efter nogen der kendte nogle solarier.[/quote']Ahh...så skriv det dog ;) Jeg opfattede indlægget som "hvor ligger der solarier i Malmö?" Men ok - implicit mente du "Nogle der har gode erfaringer med nogle solarier i Malmö" :)
Besvaret
Ja, atter en ubrugelig kommentar fra brizz, hvilken overraskelse...! :sick:
Der er nok nogen der har fået det forkerte ben ud af sengen til morgen va:surprise:
Besvaret

Nej, mente som også hvor der lå nogle.... Hvilket du jo hurtigt opklarede! Men skrev derefter om der var nogen der gad forklare hvor der lå nogle, og underlagt var det jo så ment at folk skulle skrive, kort eksempel "ja, der ligger et på den og den gade og det er rigtig godt", eller lign.

Besvaret
Nej, mente som også hvor der lå nogle.... Hvilket du jo hurtigt opklarede! Men skrev derefter om der var nogen der gad forklare hvor der lå nogle, og underlagt var det jo så ment at folk skulle skrive, kort eksempel "ja, der ligger et på den og den gade og det er rigtig godt", eller lign.
Fair enough... Jeg har desværre ikke selv nogle jeg kan anbefale. Men synes at have hørt at standarden er generelt go´ herovre, når det kommer til hygiejne og indbydende omgivelser. Jeg er også selv nysgerrig efter et par gode tips, da jeg snart falder i ét med væggene hér :p
Besvaret
Fair enough... Jeg har desværre ikke selv nogle jeg kan anbefale. Men synes at have hørt at standarden er generelt go´ herovre' date=' når det kommer til hygiejne og indbydende omgivelser. Jeg er også selv nysgerrig efter et par gode tips, da jeg snart falder i ét med væggene hér :p[/quote'] Har lige forhørt mig hos en flickkompis og der blev solarierne i Aquakul anbefalet...... Laver et testrun her en af dagene dernede tror jeg. Skal jo alligevel ned og svømme et par km...eller retter sagt flade i spaen:flov: men kan jo vende tilbage med en rapport
Besvaret

Der ligger også et velbesøgt et i Dalaplan lige ved siden af Lidl, dog skal man have kort, og det har jeg ikke lige taget mig sammen til at få lavet, det ser dog meget godt ud udefra....

Besvaret

Vi har brugt et solarie lige 100 meter øst for sydingangen til Caroli City, og det er meget udemærket... Man skal købe et kort for at kunne komme ind og det købes enten hos den lokale pizza-biks eller hos en kosmetolog lige ved siden af... og priserne er til at betale sig fra... Det er udemærket, men tror vi er lidt for vant til de luksus-solarie-bikse der findes i det mørke Jylland...

Besvaret

Tak for jeres input... Men det er sjovt du nævner det Madsen, jeg har også den umiddelbare opfattelse at deres solarier herovre er noget bras. Danskerne er jo vant til at der ligger et topmoderne solarie på hver et gadehjørne. Flere erfaringer er meget velkomne. :th2:

Besvaret
Tak for jeres input... Men det er sjovt du nævner det Madsen, jeg har også den umiddelbare opfattelse at deres solarier herovre er noget bras. Danskerne er jo vant til at der ligger et topmoderne solarie på hver et gadehjørne. Flere erfaringer er meget velkomne. :th2:
Det er på ingen måde fordi det er noget bras, der er bare ikke den samme service omkring stedet, som der er der hvor vi kommer fra... Men vi kan godt leve med det, for priserne er til at overkomme...
Besvaret

Okay, hvordan med solene? er det sådan nogel kæmpe nogle som i dk? du ved med både ansigt og kropssol, eller er det bare de gamle solarier med de lange rør?

Besvaret
Okay' date=' hvordan med solene? er det sådan nogel kæmpe nogle som i dk? du ved med både ansigt og kropssol, eller er det bare de gamle solarier med de lange rør?[/quote'] Altså solarierne er ikke gamle der hvor vi kom... Der er som i DK mange forskellige maskiner man kan hoppe i, nogle mere spacy end andre... Tror ikke der var nogle derinde som ikke havde ansigstsol, og man fik en god brun farve for pengene, så jeg gætter på at rørene bliver skiftet jævnligt... Dog er udluftningen sammen med pizza-biksen så der lugter af mad... ikke sjovt når det lugter brændt! :sad:
Besvaret

Solarier tæt v. Nobeltorget Der ligger et nyligt åbent solcenter på Nobelvägen lige efter krydset på højre hånd, når man kører ud mod Mobilia. Spritnye sole, som bestemt kan anbefales. Der er flere størrelser solarier. Der ligger også et på hjørnet af Trelleborgsgatan/Osbygatan, som jeg har brugt meget. Det er også ganske udemærket, meget billigt - det er ældre maskiner, dvs. med lange rør - ikke med en decideret ansigtssol. Der er to størrelser solarier. Annika

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...