Gio Skrevet April 6, 2006 Rapporter Skrevet April 6, 2006 http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=5257
BS Besvaret April 6, 2006 Rapporter Besvaret April 6, 2006 Det ser sq spændende ud. Noget du har forsøgt dig med?
Gio Besvaret April 6, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 6, 2006 Noget du har forsøgt dig med?Desværre, nej. Jeg har ikke en pc ledig til formålet. Jeg postede info´en herinde, da jeg jo véd at flere roder med medie-centre for tiden :)
BS Besvaret April 6, 2006 Rapporter Besvaret April 6, 2006 Har ikke fulgt så meget med i det men kræver nogen supermaskine? Kræver vel bare et tvkort og noget ram vel?
Gio Besvaret April 6, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 6, 2006 Har ikke fulgt så meget med i det men kræver nogen supermaskine? Kræver vel bare et tvkort og noget ram vel?http://www.team-mediaportal.com/requirements.html
APGraph Besvaret April 7, 2006 Rapporter Besvaret April 7, 2006 Endelig kom mit mediecenter, så skal det bare tilsluttes, så køre bussen. Dog er et det færdigt system med microsoft MCE
Admin Besvaret April 8, 2006 Rapporter Besvaret April 8, 2006 Jeg har prøvet det på 3-4 PC'ere og synes det kører helt elendigt. Det er noget amatørbiks.
Gio Besvaret April 8, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 8, 2006 ved hvem opdaterer deres programguide?Står det ikke i review´et?
Admin Besvaret April 17, 2006 Rapporter Besvaret April 17, 2006 Nu har jeg givet Media Portal en chance til og jeg må sige at programmet er blevet bedre siden jeg sidst prøvede, men den første jeg prøvede var vist version 0.08 eller sådan noget. Man skal stadig have enorm tålmodighed med at få det til at køre. Microsofts MCE er noget enklere, men har også færre muligheder. Media Portal er vist nørdernes udgave af MCE. En godt HTPC program er iøvrigt svært at finde. Jeg var i gennem en masse da jeg havde min Digimatrix og intet var tilfredsstillende.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu