Jump to content

Microsoft Activesync virker pludselig ikke mere...........

Recommended Posts

Guest Supermule
Skrevet

Jeg har inst og opgraderet til vers 4.1 idet 3.8 sagde at min outlook ikke var inst. Det samme kommer 4.1 og siger..... Problemet er at outlook ER inst.... Hvad fanden sker der ????? Den kan lige pludselig ikke synkronisere min pda.......... Helt sort..... Min pc kommer og siger de underligste ting efter jeg har afinst. Norton Antivirus og erstattet den med AVG.... Det er fandme som om Norton laver lort i den med vilje, idet jeg ikke vil betale for ét år mere af deres virus....

Besvaret

har du afinstalleret alt der har med norton at gøre, også de programmer der ikke hedder norton men symantec (liveupdate, m.fl.)? Ikke at jeg nogensinde har oplevet problemer relateret mellem dette og active sync, men jeg ved at der plejer at være 3-4 programmer på tilføj/fjern prg-listen, der skal afinstalleres for at slippe helt af med norton...

Guest Supermule
Besvaret

Ja og har også inst det igen fra scratch.... Har løst problemet med at køre en repinst. af office 2003 pro.... :) Men tak for hjælpen! :)

Guest Supermule
Besvaret

Det er kun hvis du har en selvstændig version af outlook 2003 Den jeg har er en del af office 2003...

faktisk ligger der en funktion under indstillinger/kontrolpaneler/tilføj-fjern programmer og så Outlook 2003 der hedder "reparer". Den klarer problemet.
Besvaret
Mule: Norton = selvforskyldte problemer. :D
Enig...hehe...men nu har han jo også (forsøgt) at nuke den, og skifte til AVG. Norton...ressourcetyv...*brrr*....med AVG, Windows Defender og en velkonfigureret firewall (SW/HW) er man meget bedre tjent.
Besvaret

Jeg kan så garantere at det ikke er nogle Symantec produkter der laver ged i det, men MS produkter der fucker en del op. Jeg har været ansat hos Symantec, og ved hvilke herligheder MS kan forårsage...

Besvaret
Jeg kan så garantere at det ikke er nogle Symantec produkter der laver ged i det, men MS produkter der fucker en del op. Jeg har været ansat hos Symantec, og ved hvilke herligheder MS kan forårsage...
Klassikeren: Hvem er ikke kompatible med hvem :rolleyes: Sagt på en anden måde...windows virkede fint inden Norton infiltrerede sagerne.
Guest Supermule
Besvaret

Det er nemlig helt korrekt.... Det var først da jeg afinst. Norton Antivirus, at der gik ged i sagerne...... :( Så begyndte Systemworks at spørge efter aktivering konstant, hver gang jeg klikkede på et af programmerne i pakken..... ARRRGH!!! Så røg den ud og ind igen på en ren inst....

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...