ulmus Skrevet April 7, 2006 Rapporter Skrevet April 7, 2006 Trafikradioen har lige bragt meddelelse om, at togene ikke kører til Malmö - der er indsat busser.
andersen Besvaret April 7, 2006 Rapporter Besvaret April 7, 2006 Trafikradioen har lige bragt meddelelse om' date=' at togene ikke kører til Malmö - der er indsat busser.[/quote'] Jeg har en gæst på vej der står og venter - det har han gjort i en time nu. Han siger der er "tusind" mennesker der står og venter på busserne... Se desuden dette link: http://www.dsb.dk/servlet/Satellite?pagename=Millenium%2FPage%2FIndholdsside_uden_sidemenu_med_intro&a=TrafikDsbDagens&aid=1144384185643&c=Page&cid=1119353973831
SanneJ Besvaret April 7, 2006 Rapporter Besvaret April 7, 2006 Hvor er jeg glad for at det er blevet april, solen skinner og vejene er törre :th2: :D :D -God weekend til alle :)
bluee Besvaret April 7, 2006 Rapporter Besvaret April 7, 2006 Hvor er jeg glad for at det er blevet april, solen skinner og vejene er törre :th2: :D :D -God weekend til alle :) De skulle køre igen sir DSB God weekend!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu