Gawc Skrevet April 9, 2006 Rapporter Skrevet April 9, 2006 På en eller anden besynderlig måde har jeg fået lavet en mappe på mit skrivebord (ja på computeren :-) ) der indeholder et komma, og slutter med et mellemrum, da man normalt ikke kan/må dette, kan jeg nu heller ikke få lov til at slette mappen, eler ændre mappen så jeg kan.... Nogen ide hvad jeg skal bruge for at fjerne denne mappe ? det skete da jeg pakkede en fil ud med et mærkeligt program til min xbox..:)
Stokholm Besvaret April 9, 2006 Rapporter Besvaret April 9, 2006 På en eller anden besynderlig måde har jeg fået lavet en mappe på mit skrivebord (ja på computeren :-) ) der indeholder et komma, og slutter med et mellemrum, da man normalt ikke kan/må dette, kan jeg nu heller ikke få lov til at slette mappen, eler ændre mappen så jeg kan.... Nogen ide hvad jeg skal bruge for at fjerne denne mappe ? det skete da jeg pakkede en fil ud med et mærkeligt program til min xbox..:) prøv at starte i fejlsikret tilstand, og slet mappen.
Gio Besvaret April 9, 2006 Rapporter Besvaret April 9, 2006 På en eller anden besynderlig måde har jeg fået lavet en mappe på mit skrivebord (ja på computeren :-) ) der indeholder et komma, og slutter med et mellemrum, da man normalt ikke kan/må dette, kan jeg nu heller ikke få lov til at slette mappen, eler ændre mappen så jeg kan.... Nogen ide hvad jeg skal bruge for at fjerne denne mappe ? det skete da jeg pakkede en fil ud med et mærkeligt program til min xbox..:)http://help.lockergnome.com/lofiversion/index.php/t40912.html http://www.google.dk/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLG,GGLG:2006-08,GGLG:en&q=%22illegal+filename%22+%2Bdelete
dalbjerg Besvaret April 9, 2006 Rapporter Besvaret April 9, 2006 start -> kør -> skriv cmd del "tes,t " Prøv og se om den ikke virker.
Gawc Besvaret April 10, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 10, 2006 Tak Gio det første link virkede.... slettede dir'et i short 8.3 file :):) weeee tak
Gio Besvaret April 10, 2006 Rapporter Besvaret April 10, 2006 Tak Gio det første link virkede.... slettede dir'et i short 8.3 file :):) weeee takLækkert....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu