Gawc Skrevet April 9, 2006 Rapporter Skrevet April 9, 2006 Igår sagde et par stykke af jer at Vodafone er rimelig billig, også til at ringe til Danmark. Har været inde på deres hjemmesite uden held af finde noget om det, nærmeste jeg kune finde var noget med at det kostede 9,95 plus samtale.... nogen der har et link dertil eller lign? eller har jeg bare misforstået det hele ? :-)
Thomas Besvaret April 9, 2006 Rapporter Besvaret April 9, 2006 Vodafone er på ingen måde billig at bruge når du skal ringe til danmark, for de har ingen aftaler med nogen selskaber i dk. skal du ringe billigt skal du bruge 3.
Thomas Besvaret April 9, 2006 Rapporter Besvaret April 9, 2006 3 vil ikke have nogen af os som kunder, derfor opretter vi abb. i familie og venners navne som bor i dk...
laughingfrog Besvaret April 10, 2006 Rapporter Besvaret April 10, 2006 Vodafone er ikke nødvendigvis billig at ringe fra sverige til danmark, men de har en ekstra pakke, som (så vidt jeg husker) koster 25 SEK at oprette, og nognelunde det samme om måneden, derefter koster det så 69 øre i minuttet at ringe fra danmark til sverige, samt selvfølgelig internt i sverige
Thomas Besvaret April 10, 2006 Rapporter Besvaret April 10, 2006 Vodafone er ikke nødvendigvis billig at ringe fra sverige til danmark' date=' men de har en ekstra pakke, som (så vidt jeg husker) koster 25 SEK at oprette, og nognelunde det samme om måneden, derefter koster det så 69 øre i minuttet at ringe fra danmark til sverige, samt selvfølgelig internt i sverige[/quote'] Ja det er korrekt, med en opkaldsafgift på 10 kr
laughingfrog Besvaret April 10, 2006 Rapporter Besvaret April 10, 2006 er jeg ikke sikker på, det er netop opkaldsafgiften som ellers os er dyr som faen, men skal da høre min telefon dame næste gang jeg ser hende... :)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu