Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Heysan - "virker" det når man genbestiller sin tast-selv kode og bor i Sverige? Altså, kan de finde ud af at sende den herop..... Jeg har selvfølgelig glemt alt om hvilken tast-selv kode jeg har, og skulle gerne have adgang til min skattemappe på skat.dk da Skat åbenbart ikke i år kunne finde ud af at medsende en oversigt sammen med selvangivelsen over de tal de allerede kender som jeg så kunne overføre til selvangivelsen :sad:

Besvaret
Heysan - "virker" det når man genbestiller sin tast-selv kode og bor i Sverige? Altså, kan de finde ud af at sende den herop..... Jeg har selvfølgelig glemt alt om hvilken tast-selv kode jeg har, og skulle gerne have adgang til min skattemappe på skat.dk da Skat åbenbart ikke i år kunne finde ud af at medsende en oversigt sammen med selvangivelsen over de tal de allerede kender som jeg så kunne overføre til selvangivelsen :sad:
Vi har lige fået vores, dog gennem min mor, da det tager omkring 14 dage for at blive sendt hertil, hvorefter det skal hentes personligt på posthuset... Så vi valgte at få det tilsendt vores "administrative adresse i DK" og fik det i løbet af 2 dage... Så for os har det virket fint!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...