Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Guys. Jeg ved ikke om det er det rigtig sted jeg skriver, hvis ikke må i meget undskylde. Nåmen problemet er mine fælge som jeg ikke fik afmonteret her i vinters, og skal til en ordentlig gang polering og omlakering. Så spørgsmålet er om nogen af jer kender nogen i malmø som kan fikse mine fælge til rimelig pris? På forhånd tak.

Besvaret

Hejsa. Däckonline i Malmö // Fosie Agnesfridsvägen 194 Telefonnummer: 040221143 Så vidt jeg husker tager de omkring 1000skr/stk for reperation af fælge (sommer 2005) Mht omlarkering, hør dem ad. Min erfaring er dog at medmindre det er nogen (røv)dyre specielle originalfælge, så er det billigere og bedre at købe et sæt nye og sælge de gamle på blocket.

Besvaret
Prøve ChipsAway. Industrigatan24-26 Malmö Jeg fik lavet et originalfælge til en SAAB 9-5, det blev OK 500 skr, det tog en lille uge.
Jeg har prövet ChipsAway og magen til klamh... har jeg aldrig mödt för.. Der er en i helsingborg hvor jeg har fået lavet nogle Porsche GT3 splitfälge hos og de dur... Finder nret til dem imorgen :):)
Besvaret

Jeg har fået lavet en stor skade (6 cm) på et par rs4 fælge, uden det efterfølgende kan ses. Däckonline i Fosie tager 1000,- pr. hjul uansat hvor mange ridser, hvor de sender dem hen ved jeg ikke. ChipsAway fortalte de kun lavede chromefælge ?!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...