Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa Går og påtænker at flytte til virentofta i husie. Er der nogen der kan fortælle godt/dårligt om det område. Skal lige siges at det er i hus. Håber der er nogen der kan komme med lidt info. Mvh Andreas

Besvaret

Hej Andreas, vi bor lige "på den anden side af gaden" - omme bag Husie Skola. Jeg synes Virentofta er et superhyggeligt område, vi kiggede også selv på huse der, men endte så lidt længere ude. Så vidt jeg ved er det ikke særlig belastet, bare et helt almindeligt villaområde. Selvfølgelig sker der indbrud, cykeltyverier og den slags - lige som alle andre steder. De store fordele ved at bo herude er nok nærmest at der er fred og ro, kort til alt og gode transportmuligheder. Det vælter med supermarkeder som har lange åbningstider, der ligger en bank på Videdalsvägen, Ikea og byggemarked er ikke langt væk, det myldrer med skoler og institutioner, Jägersro Center har fine indkøbsmuligheder og så er der 4 gode buslinjer hvis man ikke vil tage bilen. Placeringen mellem indre og ydre ringvej er ultra-praktisk i mine øjne. Vi er i hvert fald rigtig glade for at bo herude - sig til hvis der er nogle helt specifikke spørgsmål du skal have besvaret ;-)

Besvaret

Hej pernille Det var da rart at der var en der kunne fortælle lidt om området. I første omgang var det sådan set bare det jeg ville høre. Og så må man jo se om man skal til at være svensker:) . For så har jeg nok flere spørgsmål som jeg håber på du ville besvare. Mange tak indtil vidre i hvert fald. mvh Andreas

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...