elpedro Skrevet April 18, 2006 Rapporter Skrevet April 18, 2006 Gdamn! Stille og roligt tog vi i Coop Forum på Stadiongatan igår omkring kl 16. Kom ud igen kl 17, samtidig med alle hovederne der havde været inde til MFF-hjemmekampen mod Hammarby. Og er i sindssyge den parkeringsplads er svær at komme udaf... Vi var heldige at slippe ud efter 45 minutter, og der var der over halvdelen tilbage... Det med min 7½ måned gravide kæreste, så damn det var ikke sjovt.... P-pladsen var proppet og der er kun 1 udkørsel, så det er komplet kaos. Så hvis i ikke, som jeg, er typen der kan slappe af i en sådan situation, kunne ens temperament nok spille puds med en. Det gjorde det med min kæreste ihvertfald ;)
Mc.Kinnell Besvaret April 18, 2006 Rapporter Besvaret April 18, 2006 Hov Hov Gravide er lovlig undskyldt for pludselige ændringer af humør og temperament ;) Og Nej kommentaren " bare rolig skat - du bliver normal igen" er IKKE sjov Men forstår i øvrigt godt det trælse i at sidde 45 min uden at komme nogen steder .... :D
elpedro Besvaret April 18, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 18, 2006 Jeg har efterhånden forstået at der er helt, helt, helt andre spilleregler for gravide... Men OK, hvis jeg var i "John Hurt-tilstanden" ville jeg nok også være lidt ustabil haha...
ccdj Besvaret April 18, 2006 Rapporter Besvaret April 18, 2006 Hov Hov Gravide er lovlig undskyldt for pludselige ændringer af humør og temperament ;) Og Nej kommentaren " bare rolig skat - du bliver normal igen" er IKKE sjov Men forstår i øvrigt godt det trælse i at sidde 45 min uden at komme nogen steder .... :D du har da ganske ret Mc.kinnell...... :th2: smil fra Christina
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu