Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Halløjsa igen :) Er der nogen som ved hvad der er normalt når man bestiller en ny bil i sverige? Jeg tænker om man nøjes med en udbetaling på bilen, når man bestiller den, og betaler rest beløbet når man modtager den? eller om man skal betale det hele på bestillingsdagen? Jeg tænker på at der jo ofte er 2 måneders leverings tid på en ny bil, og hvis man skal betale hele beløbet fra dag 1 er det jo meget for noget man endnu ikke har fået? :) Hvis man nøjes med en udbetaling, hvor stor en del er så normalt? hvis man da kan snakke om noget der er normalt i den sammenhæng? :)

Besvaret

Har selv bestilt vores nye bil 1 april med levering 1 Juni (men hold op vå må det gerne være før!!!), og vi skal først betale ved levering. Dog er denne betaling kontant eller check, så hold øje med den detalje!!!

Besvaret
Har selv bestilt vores nye bil 1 april med levering 1 Juni (men hold op vå må det gerne være før!!!)' date=' og vi skal først betale ved levering. Dog er denne betaling kontant eller check, så hold øje med den detalje!!![/quote'] OFF TOPIC : Og hvad er det lige for en bil om jeg må spørge :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...