Gio Skrevet April 20, 2006 Rapporter Skrevet April 20, 2006 Da jeg sandsynligvis starter 8-16 job i Allerød pr. 3 maj, så har jeg lige antennerne ude efter om nogle i forvejen kører denne vej. Alternativt om nogle ville være interesserede i en køreordning.
Guest Supermule Besvaret April 20, 2006 Rapporter Besvaret April 20, 2006 Tillykke er vist på sin plads.... :) Det var da ærgeligt at jeg ikke er i Danaconsult mere så..... Da jeg sandsynligvis starter 8-16 job i Allerød pr. 3 maj, så har jeg lige antennerne ude efter om nogle i forvejen kører denne vej. Alternativt om nogle ville være interesserede i en køreordning.
bozzen Besvaret April 20, 2006 Rapporter Besvaret April 20, 2006 Da jeg sandsynligvis starter 8-16 job i Allerød pr. 3 maj, så har jeg lige antennerne ude efter om nogle i forvejen kører denne vej. Alternativt om nogle ville være interesserede i en køreordning. Du er sgu da hurtig med at skaffe dig et nyt arbejde.. Tillykke med det! Desværre ingen samkørsel herfra.
CAC Besvaret April 20, 2006 Rapporter Besvaret April 20, 2006 Hej Gio Er stadig i overvejelsesfasen mht at flytte. Men arbejder ellers i Birkerød på ca. de samme tidspunkter. Så hvis der sker noget på boligfronten inden længe kunne jeg sagtens være interesseret. Hvis jeg skal vente 2½ måned på at få leveret en bil ville det jo være perfekt
laughingfrog Besvaret April 26, 2006 Rapporter Besvaret April 26, 2006 Skal lige høre min kammerat, han arbejder i allerød området (gydevang) og mener han kører på de tidspunkter.. .så det ku da være en mulighed.. han brokker selv pt over bensinpriserne, hehe
Gio Besvaret April 26, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 26, 2006 Skal lige høre min kammerat' date=' han arbejder i allerød området (gydevang) og mener han kører på de tidspunkter.. .så det ku da være en mulighed.. han brokker selv pt over bensinpriserne, hehe[/quote']Jeg skal selv til Svanevang - så det kunne ikke være mere perfekt. Skal lige have et overblik over tid, forbrug osv osv. (Starter på mandag) CAC: Vi ser hvad fremtiden kaster af sig.
Guest Supermule Besvaret April 26, 2006 Rapporter Besvaret April 26, 2006 Der er 85km hver vej.... 10 på literen og det gi'r 17 liter benz om dagen.... Så er der dæk, service osv.... Jeg ville nok skifte Audi'en til noget Fabia RS eller noget... Den er stadig sjovb, men billig i drift!!
Gio Besvaret April 26, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 26, 2006 Der er 85km hver vej.... 10 på literen og det gi'r 17 liter benz om dagen.... Så er der dæk, service osv.... Jeg ville nok skifte Audi'en til noget Fabia RS eller noget... Den er stadig sjovb, men billig i drift!!Som skrevet...jeg ser lige sagerne an i et par måneder - og så kunne det også sagtens blive aktuelt.
Guest Supermule Besvaret April 26, 2006 Rapporter Besvaret April 26, 2006 Så lægger jeg ud på Skeppsbron på lørdag og så gi'r du bare en god middag some day.... :) Som skrevet...jeg ser lige sagerne an i et par måneder - og så kunne det også sagtens blive aktuelt.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu