YMA Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Spørgsmål Hvor mange herinde føler sig generelt mere utrygge i Malmø end i Kbh?
runel Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Det hele ligger bare i perfekt afstand til alt hvad man skal bruge, Netto er lige om hjørnet, pizzamanden bor overfor ( kan bare ikke lave pizza, desværre ) Det var ligegodt pokkers så mange der bor på Slussen efterhånden. Hvis det er torrento på hjørnet af slussg og gyllenpalmsgatan du hentyder til (de ka nemlig ikke lave pizza) bor jeg osse ret tæt på.
Guest ThomasO Besvaret May 11, 2006 Rapporter Besvaret May 11, 2006 Runel: Pizzaer skal i købe hos Amanos i Östraförstadsgatan. De er gode, der er vi kommet i flere år. Eller det syntes vi ihvertfald.... Da der er mange Danskere i Slussplan efterhånden. Selv vores vicevært hjælper er dansker. Meget praktisk faktisk. Og der er flere der ikke er her på scanianet. Madsen: Nåreh i bor dernede, den boligblok er bare flot, sådan lidt slotsagtig.
Madsen Besvaret May 12, 2006 Rapporter Besvaret May 12, 2006 Det var ligegodt pokkers så mange der bor på Slussen efterhånden. Hvis det er torrento på hjørnet af slussg og gyllenpalmsgatan du hentyder til (de ka nemlig ikke lave pizza) bor jeg osse ret tæt på. Jep, det er den pizza-biks! Ellers nogle meget meget søde mennesker, men deres pizza'er skal man holde sig fra.. Der er efterhånden ved at være en del heromkring, det er nu også et dejligt sted :) Overhører temmelig tit nogle danskere snakke på gaden, og ser dersuden også en del danske nummerplader...
Madsen Besvaret May 12, 2006 Rapporter Besvaret May 12, 2006 Madsen: Nåreh i bor dernede, den boligblok er bare flot, sådan lidt slotsagtig. Ja, det er lige der vi bor! Virkelig et dejligt sted! Bygningen er vildt gammel, men utrolig vedligeholdt... De to store bygninger der ligger her var tilbage i tiden med havudsigt og husede arbejderne ( i den uden det fine tag ) og funktionærerne boede der hvor vi bor nu... Her er bare lækkert, og avgiften er også utrolig lav så det kunne bare ikke være bedre!!
2EThADoN Besvaret September 12, 2006 Rapporter Besvaret September 12, 2006 For satan da... andet tyveri fra min bil på halvanden måned... første gang smadret cylinderlås og denne gang smadret siderude... jeg er ved at gå amok af ærgelse og raseri
hsahirf Besvaret September 12, 2006 Rapporter Besvaret September 12, 2006 http://sydsvenskan.se/malmo/article183399.ece http://sydsvenskan.se/malmo/article183291.ece
Lynge Besvaret September 12, 2006 Rapporter Besvaret September 12, 2006 For satan da... andet tyveri fra min bil på halvanden måned... første gang smadret cylinderlås og denne gang smadret siderude... jeg er ved at gå amok af ærgelse og raseri Der sker desværre en del af den slags i herovre, men det er vist ikke værre end København og omegn, sådan er det vist bare med større byer. Vi bor ganske tæt på et hotel, og der parkere en hel del turister på vejen lige hen til hotellet og der er smadret ruder mindst en gang om ugen, og det skal siges at vi ellers bor i et pensionist kvarter. Men pisse irretenrende er det og man har lyst til at nakke dem:fight:
2EThADoN Besvaret September 12, 2006 Rapporter Besvaret September 12, 2006 Der sker desværre en del af den slags i herovre, men det er vist ikke værre end København og omegn, sådan er det vist bare med større byer. Vi bor ganske tæt på et hotel, og der parkere en hel del turister på vejen lige hen til hotellet og der er smadret ruder mindst en gang om ugen, og det skal siges at vi ellers bor i et pensionist kvarter. Men pisse irretenrende er det og man har lyst til at nakke dem:fight: Ja! Det er bare så belastende så man råber og skriger og bander alt langt væk :o men er desværre sådan ja... mekanikeren fortalte mig at det generelt var et stort problem i Malmö - der kunne sagtens være 70 bilindbrud om dagen... bare sur røv at komme ned til sin nye bil og så er hele kabinen sprøjtet ind i glasstumper
Lynge Besvaret September 12, 2006 Rapporter Besvaret September 12, 2006 Ja! Det er bare så belastende så man råber og skriger og bander alt langt væk :o men er desværre sådan ja... mekanikeren fortalte mig at det generelt var et stort problem i Malmö - der kunne sagtens være 70 bilindbrud om dagen... bare sur røv at komme ned til sin nye bil og så er hele kabinen sprøjtet ind i glasstumper Jeps kender udenmærket følelsen, 2 gange i Vallensbæk og en gang her i Malmø, det bare skod:mad:
Guest ThomasO Besvaret September 12, 2006 Rapporter Besvaret September 12, 2006 Læste en artikkel om en bilophugger i Malmø. De hadede specielt mandag formiddag, for der ringede telefonerne vildt. Det er weekendens bilindbrud der gør at folk efterspørger brugte sideruder. Manner hvor er jeg glad for min p-kælder.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu