Furland Skrevet April 23, 2006 Rapporter Skrevet April 23, 2006 Kan ikke lade være, da nummeret ikke bare hjemsøger mig i søvne, men også på turen til arbejde, mens jeg leger med min 3mdr. gamle søn, som også griner og syntes det er fedt, og ikke mindst hver gang jeg ellers kan drive konen til vanvid med at fortælle hvad jeg syntes om det... Gnarls Barkley - Crazy se http://www.gnarlsbarkley.com hvor du kan lytte til nummeret og et mere der hedder "Go Go Gospel" For at forstå singlen Crazy, tænk Nina Simone som mand, blandet med et skvæt Clint Eastwood'sk, western agtigt melankolsk riff. Dertil tager man en smule klassisk stryger, og en ret så sløv men taktfast trommeslager.... Skrevet af bla. en af producerne bag Gorillaz (Du ved det "virtulle band" med Damon Albarn som lead vokal). Den anden halvdel er aktiv i Hip-Hop outfittet Goodie Mob og den blanding bliver så en ret skæv, men utroligt fængende blanding af Soul, Rythm & Blues, Hip Hop og et skvæt "påp" ... At den så går næsten ind som en 1'er på UK singles c hart, baseret udelukkende på at du kun kunne få den som download er da cool!!! Lige nu 4 uger som numero uno på selvsamme!!! Hent den på bla. iTunes, eller nok hvilken som helst anden musik download side du har adgang til!! Albummet St. Elsewhere udkommer i UK imorgen og ikke bare det, så kommer de til vores eksil land d. 16 Juni på Hultsfred... "I THINK YOU'RE CRAZY x 4...JUST LIKE ME (repeat crazy).... PROBABLY" Så ved jeg det bliver en god sommer med musikken!!! :D
Guest jxhab Besvaret April 24, 2006 Rapporter Besvaret April 24, 2006 Kan ikke lade være, da nummeret ikke bare hjemsøger mig i søvne, men også på turen til arbejde, mens jeg leger med min 3mdr. gamle søn, som også griner og syntes det er fedt, og ikke mindst hver gang jeg ellers kan drive konen til vanvid med at fortælle hvad jeg syntes om det... Gnarls Barkley - Crazy se http://www.gnarlsbarkley.com hvor du kan lytte til nummeret og et mere der hedder "Go Go Gospel" For at forstå singlen Crazy, tænk Nina Simone som mand, blandet med et skvæt Clint Eastwood'sk, western agtigt melankolsk riff. Dertil tager man en smule klassisk stryger, og en ret så sløv men taktfast trommeslager.... Skrevet af bla. en af producerne bag Gorillaz (Du ved det "virtulle band" med Damon Albarn som lead vokal). Den anden halvdel er aktiv i Hip-Hop outfittet Goodie Mob og den blanding bliver så en ret skæv, men utroligt fængende blanding af Soul, Rythm & Blues, Hip Hop og et skvæt "påp" ... At den så går næsten ind som en 1'er på UK singles c hart, baseret udelukkende på at du kun kunne få den som download er da cool!!! Lige nu 4 uger som numero uno på selvsamme!!! Hent den på bla. iTunes, eller nok hvilken som helst anden musik download side du har adgang til!! Albummet St. Elsewhere udkommer i UK imorgen og ikke bare det, så kommer de til vores eksil land d. 16 Juni på Hultsfred... "I THINK YOU'RE CRAZY x 4...JUST LIKE ME (repeat crazy).... PROBABLY" Så ved jeg det bliver en god sommer med musikken!!! :D Jeg kunne ikke være mere enig. Det er et fantastisk nummer! Lidt mere information kan også findes her: http://www.dr.dk/P3/P3suu/2006/0413130524.htm DJ Dangermouse stod i øvrigt bag nogle fantastiske mash-ups (populært kaldet bastardpop), han lavede et album der hedder The Grey Album (Beatles mixed med Jay-Z).. Kunne i øvrigt være sjovt med en tråd der hedder min top 3, 5 eller 10, hvor folk kunne skrive hvad de hørte lige nu af musik.. Så kunne andre måske blive inspireret =)
Simon Irgens Besvaret April 24, 2006 Rapporter Besvaret April 24, 2006 Super enig!!! Fedt nummer......den kører også godt på den svenske kanal på tvet som jeg ikke kan huske hvad er for en men hos mig ligger den på nr9 hos mig:D
Gio Besvaret April 24, 2006 Rapporter Besvaret April 24, 2006 Catchy, ja. Men jeg må samtidig sige: HYPE-ALARM! ;) Sådan er der så meget - og med min brede smag for musik, så falder den også indenfor rammerne. Men så moonwalk´er jeg altså heller ikke mere over den...
Guest jxhab Besvaret April 24, 2006 Rapporter Besvaret April 24, 2006 Catchy' date=' ja. Men jeg må samtidig sige: [b']HYPE-ALARM! ;) Sådan er der så meget - og med min brede smag for musik, så falder den også indenfor rammerne. Men så moonwalk´er jeg altså heller ikke mere over den... Ja det er jo ikke noget som ikke er lavet før. Jeg tror bare de har ramt rigtigt. Det bliver jo spændende at se om hele albummet er godt eller det kun er den ene sang. Det er jo desværre noget som man har set alt for tit =)
Bjarne233 Besvaret April 25, 2006 Rapporter Besvaret April 25, 2006 Bla bla bla....bla blaaaaa........ for filan jeg fattede INGENTING af de indlæg I lige skrev der. Men jeg er også KUN til guitar-lir !! PS: Tror kun Furland skriver for at spamme !!! :D
Furland Besvaret April 25, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 25, 2006 Bla bla bla....bla blaaaaa........ for filan jeg fattede INGENTING af de indlæg I lige skrev der. Men jeg er også KUN til guitar-lir !! PS: Tror kun Furland skriver for at spamme !!! :D Sjovt nok, "mr. I-Love-Emoticons-and-spamming-people-on-msn-with-'em", så er der helt sikkert en del du ikke forstår! Det må vi så gøre noget ved når ikommer forbi, og SKDLD efter jeg har revet dig rundt på foldene, bag en slidt, rusten traktor...
Guest jxhab Besvaret April 29, 2006 Rapporter Besvaret April 29, 2006 Blot til opfølgning Jeg synes albummet er rigtig godt. Der er en blanding af en masse forskellige genre. Lidt minder mig om Molokos tidligere albums, så er der noget dyb soul og en massse forskellige lækkerier. Kan godt anbefales, men man skal ikke forvente at cd'en er vildt med tracks ala Crazy..
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu