SanneJ Skrevet April 25, 2006 Rapporter Skrevet April 25, 2006 Stort tillykke til de 3 som har födelsedag i dag; Anna, Persille og Merethe :) Måske det er Jer vi kan takke for det dejlige vejr i dag :th2:
Guest Supermule Besvaret April 25, 2006 Rapporter Besvaret April 25, 2006 Nej det er et højtryk på vej ind fra nordsøen der er skyld i det..... Så ikke noget personforherligelse her om jeg må be'................................. ;)
Gio Besvaret April 25, 2006 Rapporter Besvaret April 25, 2006 Stort tillykke til de 3 som har födelsedag i dag; Anna, Persille og Merethe Måske det er Jer vi kan takke for det dejlige vejr i dag :th2: På trods af SM´s pessimistiske udfald, så kan jeg kun sige én ting om vejret idag: FANTASTISK! ...jeg tog mig selv i at køre for langsomt på motorvejen, fordi jeg nød den friske forårsluft for nedrullede vinduer :o Og tillykke til fødselarerne :)
SanneJ Besvaret April 25, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret April 25, 2006 Nej det er et højtryk på vej ind fra nordsøen der er skyld i det..... Så ikke noget personforherligelse her om jeg må be'................................. ;) Jeg tror ellers også på julemanden....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu